Прича о небу које посиви

Прича о небу које посиви

-Вас две будале,да сте одмах стали,отказаше ноге часком.

-Ни корак један да сте направили више.Није да смо кукавице обојица,али глас нам нешто звучао познато,превише познато,толико познато да смо одмах стали,без примедби…

-Ајд да глумимо дрво,рече Алекса,можда нас неће видети.

-Ајд ти глуми,ја ћу да бегам !!! Ма какви нисмо имали времена,стао је испред нас,и није морао ништа да каже,лепо време сунчамо а од некуда муње севају.Леле брате овај ће нас претворити у жабе на сред улице.Видимо баш љут

-Ајд идите наручите три кафе и чекајте ме,ето ме за минут

-Попићеш три кафе,па не ваља то за срце,покушах да се нашалим,ал’ бадава

-Видим ви баш бринете о мом срцу,свакоме по једна,ајде не љутите ме још више.Ух преживесмо први напад бројно надмоћнијег непријатеља.Знамо да смо криви у Његовим очима,али умемо ми са Њим већ,али смо умели враг ће га знати.Диван мартовски дан већ рекох,ал’ некако се наоблачило над нама

-Е,сада лепо да чујем шта вам то требало,други нико није то могао да смисли,а ни да уради.

Е,сада вама да објасним шта се десило.Тај наш пријатељ крије гомилу вредних дарова у себи,крије добро и од себе и од света.Ал од нас не може.Од Њега смо научило пуно тога.Знамо добро да својим старим Зенитом прави предивне фотографије,још увек све то сам кући у мраку развија,прави,ужива у свакој секунди.И ређа их на гомилу,не обајвљује нигде,да нама да видимо по неку,осим нас двојице не зна нико,ни супруга не зна за њих.Узели смо кришом пар комада и послали на један конкурс.Руски сајт са скоро па уметничким делима.И победио је у једној од категорија.На адресу му је стигло писмо само…могу да замислим Његово чуђење.Одмах је схватио.И ево га сада љут пред нама.Пијемо кафу,ћутимо,ником да проговори.

-Знаш…пресече ме погледом.Е па рећи ћу ти па ти цркни одмах овде,рекох му.

-Ни један човек није добио дарове од Бога тек онако,не дели Бог карте горе па шта коме падне у руке.Можеш ти да се кријеш целог живота,али душу своју ако вежеш ланцима,не чиниш добро себи.Знамо се превише дуго брате мој,могу да ти ово одговорно кажем па ти ради шта хоћеш.

-У праву си,рече Алекса.Знамо да те нико никада није поржавао у ничему,вероватно ниси ни умели више од тога.Зато се не љути на нас због овога.Само смо хтели да те мало пробудимо,мало само,неће болети ништа.Пусти успомене да буду само успомене.Време је свима да опростиш,угушиће те та туга у срцу човече.Целога живота си бацао бисере пред с….. И ???

-Ееееееее,нисам вас звао да се свађамо,пустите то.Будан сам више него икада,него да вам кажем отишла је.Е то нисмо очекавали,искрено.Мислим није да нисмо знали од њиховог почетка али некако све се надаш да неће .Али није јој било лоше са њим.Радила је шта је хтела,ишла куда је хтела,више проводила време код своје него код његове куће.Оговарала га код мајке његове,овакав је онакав… Са свима је била циле-миле,осим са њим.

-Једном си ми рекао,сећаш се када си и ти пролазио кроз искушења,да је лоша жена мужу(или лош муж жени) прилика да покажеш колико си велик.Свака мука има неко добро у себи,верујте ми да лакше дишем сада,пар дана ме нешто гушило,али данас…данас је све отишло низ реку.Сећате се оне наше мале речице где смо пецали некада,стално ми је у мислима ових дана.Шта да кажемо сада,ништа пустићемо га,покварићемо нешто гарант,то најбоље умемо

-Оставила ми је само поруку на сточићу да сам јој неке паре дужан,јер каже улагала је у своје фризуре,шмунку,да ми се свиди.Коштало је то.Баш дамски од ње,оте ми се.Ајд,одох чућемо се,испричаћу вам шта се све десило…некада

И тако,ни плаво небо није по некада баш тако плаво,има неку сиву нијансу,необјашњиву

Оставите одговор

