Икона или пречица за покретање програма или Како нам је подваљено.

Икона или пречица за покретање програма или Како нам је подваљено.

Врло лукаво осмишљено,и подметнуто нама православцима.Икона(грчки Еикон-слика лат Ицон) и Иконопис је писмо измишљено за неписмене.Иконе су књиге које су уместо словима писане ликовима.У Њима видимо оно што по вери треба следити и чему тежити.Оне служе за учење јер су људима дате очи да виде и уши да чују.Икона је сакрални симбол за оне који умеју да виде,а Молитва званично обраћање Светитељу за оне који умеју да слушају и чују.Иконе постају чудотворне онда тек кад им се обратимо искреним молитвама.Свако од нас на овом сокоћалу од комјутера има мале сликице којима покреће програме а које се Иконицама зову,свакодневно их притискамо и пробадамо стрелицом миша.

Зашто Вам ово пишем знани и незнани пријатељи.Зато што верујем да им морамо променити име у “пречице за покретање програма”.Време је за буђење.Шта ћу рећи своме Творцу када једном изађем пред Њега,и када ме буде упитао:“Зашто сам ја тебе сине тамо послао,јеси ли помогао онима чији је пут трњем посут?Јеси ли помогао у борби за Истину?”.Шта ћу рећи,како ћу оправдање смислити.

Једном сам покренуо ову акцију преко Фејсбука,преко свештеника који или није приметио шта сам Му послао,или је имао преча посла.Одједном је постао фб-популаран и већ размишљао да отвара други профил,јер се први већ пуни обожаватељима до границе које фб дозвољава.Те вечери када је окачио спот “шајкача ми преко очи пала,ал’ ми глава да извинеш мала-Рокера с Мораву”и када нам је на зиду окачио правила како се од сада требамо понашати,обрисао сам и Њега и Фб профил.Залуд

Схватио сам да ту борбу морам водити сам са собом.Једино што могу је да променим себе и не злоупотребљавам то Свето име Икона (пречица је ипак име те сликице на монитору)…на жалост међу мојим пријатељима мало је оних који признају постојање Бога.Зато једимо могу Вас да замолим да ми се придружите.И да замолите пријатеље својих пријатеља…

 

Икона Чудотворне Казањске Богомајке

ikona-cudotvorne-kazanjske-bogorodice

 

 

6 Comments Add yours

  1. Огњена каже:

    Ко има уши да чује…
    Хвала на овом важном објашњењу.

    1. Хвала Вама бескрајно што сте прочитали текст

  2. ljubicanstvena каже:

    Bravo, bravo, jako mi se dopao tekst i sam način razmišljanja i zapažanje!

    1. Хвала Вам,тиштало ме,до неиздржљивости,морао сам метнути на папир.

  3. diplomiraniduduk каже:

    Na mom računaru „fabrički“ kada pokažem sličicu piše: „prečica“.
    S druge strane, naziv ne mora biti presudan – važno je šta ko pod njim podrazumeva!

  4. Разумео сам и надам се усвојио.
    Да, замке су свеприсутне а ми инертни и површни.
    Поздрављам Те комшија!

Оставите одговор

