Пелагея – Аж дух захватывает :) и Алиса Игнатьева. „Белым снегом“

Шта год да напишем било би 🙂

само ћу Вас пустити да уживкате

А над городом ночь… Сола Монова

8 Comments Add yours

  1. Комшија,комшија…
    Добри комшија!
    Свако добро Вам бог дао!

    Свиђа ми се

  2. Иста тема у дивном хорском извођењу (Пјатникого)…

    И још једном (Хор Московског Сретењског манастира)…

    И,напослетку,музичка група Лубе која је прва отпевала песму, стихотворца Александра Шаганова и композитора Игора Матвијенка… (обратите пажњу на сузе у оку Николаја Расторгујева, певача,- 1.мин 42 сек)

    Извините, напослетку.
    С.Трифуновић

    Свиђа ми се

    1. Хвала за сво ово благо које остављаш на мом блогу,добри мој комшија.

      Liked by 1 person

      1. Не замери.
        Здраво остај!

        Liked by 1 person

      2. Бог ти срећу дао

        Свиђа ми се

      3. Добри комшија,јеси ли случајно видео овај спот https://www.youtube.com/watch?v=tS9iF0YJI24 ?

        Свиђа ми се

      4. НИСАМ!
        Кадрови из једног ми од омиљених филмова, Звагинцевљвог „Повратак“.
        УХ, ух,ух…
        Хвала ТИ.
        Здраво остај.
        ПС. Филм погледај, ако већ ниси. РЕМЕК ДЕЛО!!!

        Свиђа ми се

      5. Како нисам погледао 🙂 ,зато сам ти и послао јер знам колико поштујеш Званцигера

        Liked by 1 person

Оставите одговор

