Дрво ниодкуда

9 Comments Add yours

  1. noviinternet каже:

    Predivno – i puž je isto super! Zaista je sve iz „tvog ugla“ posebno!

    Liked by 1 person

    1. Хвала Ти бескрајно,знаш мени је жао што ми понестаје времена да научим све што бих хтео,и зато ми је драго због Твог коментара,поздрав

      Liked by 1 person

      1. noviinternet каже:

        Ozbilnju si temu dotakao – i ja često o tome mislim, vremena nam treba za mnogo toga, pa se pitam da li to znači da nam (mi) treba mnogo vremena, ili ga negde i nerazumno trošim(o)…

        Liked by 1 person

      2. Озбиљну…наравно,па ја сам озбиљан човек хехе.Не могу ти баш прецизно одговорити,могу само у своје име да кажем,можда је мој проблем неразумевања,недостојности,моје маленкости,да схватим шта око мене се дешава…

        Liked by 1 person

      3. noviinternet каже:

        Dragi moj, ozbiljni i skromni komšija -veliki je svako ko shvata koliko puno ima uvek i iznova da se uči i saznaje. A ti uz svoje fotografije već dugo učiš azbuku božanskog jezika prirode i to je učenje koje je predivno jer – nema kraj.

        Liked by 1 person

      4. Прозрео си намеру моју 🙂 Диван свет на је Творац даривао.Забринути,тужни,уморни и не примећујемо све чаролије овог света.Само желим Људе да подсетим

        Liked by 1 person

  2. shunjalica каже:

    divota (divno + lepota) 🙂

    Свиђа ми се

Оставите одговор

