Истина – гледана очима мојим

Телевизор годинама нисам укључио,новине ретко читам.Мада проведем скоро два сата дневно путујући аутобусом,прелистам наслове интернет издања неких дневих новима.Тако да ми је овај чланак промакао тог дана,али постоје ствари које те једноставно позову,као да машу рукицама да их приметиш.
И некако повезана вест једна са другом,и опет тај наслов „Шта све НАДРИЛЕКАРКА саветује: Гледајте у сунце, клистирајте се кафом, баталите лекове….. „

И некако ми је засветлело име др Слађана Велков.

Слушао сам предавања ове дивне госпође на јутјуб каналу.
Али пре тога испричаћу вам моју причу:
Два пута сам имао проблема са здрављем.Први пут четири каменчића из бубрега кренула да изађу напољу.Болови тешко подношљиви.У болници ме држали недељу дана,дали скоро педесетак инјекција против болова и пустили ме кући.Сестра моја држи апотеку,све хумане лекове који су били на тржишту,набавила ми је.И ништа.Мени лека нема.
Добротом једне дивне жене добијем Тодоксинов чај.ДР Тоша Јовановић у својим књигама каже да му није зарада главни мотив,већ помоћ напаћеном народу Србије.Уз чај добијеш и рецептуру,нема преваре.И није је било.Након двадесетак дана доктор ме стави на ултразвук-камнчића нема.Врти он главом,на ренгену нема.А нисам ни осетио када су се растопили и изашли.

Други пут,због неких проблема скочи мени холестерол и триглицериди дупло од горње дозвољене границе.Докторка која ми је преписала лекове,наравно упутила ме је и у апотеку где их има.Каже има их само ту !!!
-Добар дан,рекох,имате ли ове лекове
-Добар дан,рече апотекар.
Гледа он рецепт,охохо да видим која то докторка преписује наше лекове.Лично ћу позвати госпођу дајој се захвалим
-Ма зовите слободно,колико је то,питам радознало
-3200 динара.
-Поглед у новчаник рече,нека неки други пут

Мој чича Ромило,Јеромонах Ромило ми рече идемо до Раванице сине,сестра Зиновија прави биљне капи,можда може помоћи.
-У Раваници добијеш одмах на улазу оно што ти треба-топли осмех,доброту…

300 динара,колико да се покрију трошкови паковања,брања травкица јер ваља путовати по биље по некад далеко

И наравно излечио се.

Текст који сам прочитао у штампи и није толико страшан колико су ми страшни коментари испод текста.
Уопште намера ми није никога од вас да убеђујем шта је боље,само сам написао шта је за мене било боље.

 

 

10 Comments Add yours

  1. Letnje igralište каже:

    Divna duša, mati Zinovija. Ako ponovo budete išli, pozdravite je od Sandre, bratanice mati Doroteje. Setiće se. 🙂

    1. Наравно,па мени је то близу,од Извора (Манастир Света Петке) до Раванице је неких двадесетак километара.Мами мојој је далеко боље после њене терапије.Скинула је висок притисак.Иначе мати је у Аустралији крстила децу мојих кумова,то смо открили у једном разговору

      1. Letnje igralište каже:

        Čitav život sam dolazila tamo. Dva puta godišnje, obavezno. Moja tetka je bila monahinja u Ravanici i u Svetoj Petki.

      2. Када сте написали мати Доротеја,сетих се,покојни мој тата је помагао у манастиру док је био у пензији.Мати Ирина,мати Ангелина,моју мајку су пуно волели.Док је чича Ромило лежао болестан горе у свом стану скоро свакодневно сми ишли код њега

      3. Letnje igralište каже:

        Definitivno smo hodali istim stazama.

    2. Нисам заборавио да пренесем поздрав мати Зиновији,али када год одем гужва је превелика,људи нервозни,болесни…биће ваљда прилике

      1. Letnje igralište каже:

        Dragi Siniša, ima vremena. Baš ste me prijatno iznenadili! Sećate se! 🙂

      2. Sandra,dobri Ljudi su danas retkost.A održati obećanje dobroj duši,spada još uvek u vrline,tako da…nije to teško,ali veruj mi gužva je uvek,sve veća,sve više ljudi dolazi kod mati Zinovije po savet,po pomoć…da ne ometam.Ako je zateknem na tren slobodnu od obaveza ,eto pozdrava.Pozdrav i tebi

  2. У ствари, колико је све у дослуху са природом и колико смо далеко отишли и колико је важно да се покајемо и колико је бог свуда!
    Поздрав Добри Комшија!

    1. Пре бих рекао колико смо залутали.Свака болест је пре свега разговор Бога са Човеком.Када се одатле крене,излечити је лако.Бог је дао болест као знак да негде грешимо.

Оставите одговор

