Духовни кредит

Карма…кажу..,осетио сам то на својој кожи два пута до сада.

Први пут додуше нисам знао,нисам ни био свестан шта се дешава,онда како сам упадао у проблеме почео сам да тражим одоговоре,

смисао и како то бива обично решење ти буде понуђено,само јели тренутак да све то схватиш питање је,може ли разум да прихвати све то.

Битна ствар код тих кармичких веза је да прихватиш чињеницу да некада тамо давно ниси био добар,а сви погрешно мислимо о себи да смо најбољи,

иначе се не би ни рађали да нешто не треба да урадимо у овом животу.Ћутао сам и трпео све мислећи да тако треба а не треба,то сам касније схватио.

Други пут…е то још увек траје,то је прича за књигу.Емоције јаке,лепе и оне које нису лепе,не знаш које су јаче.

Одведу те на нека места  на која никада био ниси,а привлаче те,онда осетиш чудну енергију и као да почнеш да се присећаш.

Е ту сам већ нешто схватио.Карма служи да би се отплаћивала врлинама,значи разумевањем,пруженом руком када затреба,

а не осветом за нешто што се некада десило,освета су руке крваве.Осветом ћеш упасти у проблеме у следећем дељењу карата.

Шта сам овде радио,извињавао се,молио,трпео најгрђе увреде,окретао други образ,али не да бих глумио добру куцу која срећно маше репићем кад добије осмех

већ зато што знам да је то пут погрешан,хајде да се заједно вратимо на прави ,ланем и ја нешто повремено тек да покажем да сам ту.Ето

 

Фотографија

2 Comments Add yours

  1. ljubicanstvena каже:

    „Осветом ћеш упасти у проблеме у следећем дељењу карата.“

    Da! Začarani krug…

    1. Пуно тога можемо себи урадити на корист,али и на штету

Оставите одговор

