Шта ме чека ове године?

Шта ме чека ове године?
Хм…па…бићу срећан и задовољан,имаћу здравља,среће и пара колико ми треба.Видећу Париз,Пирамиде и Црвени Трг,сви ће ме волети онолико колико вередим,поштовати колико то заслужујем,плата ће ми бити четири пута већа,купићу стан,ауто,ићи ћу на летовање,зимовање…
И oнда ћу се пробудити  😦 

baja p

4 Comments Add yours

  1. Letnje igralište каже:

    Mislim da će biti bolje od toga. 🙂 Biće dobra ova Nova godina, jer sreću stvaramo sami. 🙂

    1. Случајности не постоје,у праву сте када кажете да стварамо сами неке наше будуће дане(или скоро сами) Дучић је написао „јер све што љубимо створили смо сами“.Старац Тадеј „какве су ти мисли такав ти је и живот“.Па онда Спасоје Влајић,Светозар Радишић…али ја не умем.Хвала Вам до неба на посети и коментару

  2. Slava каже:

    hmmm, ove godine te ceka jos mnogo divnih fotografila koje ceš nam postavit na svom blogu ..eto :))

    1. Људи који су некад давно преписивали свете књиге говорили су да је перо само оруђе,да оно прати вољу и емоције онога ко га у руци држи.Слично је и са камером.Ако успем да нађем тишину,музику или шта већ у свету који ме окружује биће и фотографија.Хвала ти што посећујеш мој мали блог.

Оставите одговор

