Осетљиви људи, анђели са сломљеним крилима

Осетљиви људи, анђели са сломљеним крилима

Осетљиви људи су најаутентичнији и најпоштенији људи које ћете икада сусрести. Не постоји ништа што вам неће рећи о себи, ако верују у вашу доброту. Међутим, у тренутку када их издате, одбаците или обезвредите, они ће прекинути пријатељство.

Они живе с осећајем кривице и сталним боловима око нерешених ситуација и неспоразума. Они су измучене душе које нису у стању живети ако некога мрзе или ако нетко њих мрзи. Овај тип особе треба највише љубави коју им можете дати, јер су душе које су стално повређене од стране других.

Међутим, упркос трагедијама кроз које морају проћи у животу, они су и даље најмилостивији људи које је вредно познавати и који често постају активисти за оне сломљена срца, заборављене и несхваћене. Они су анђели са сломљеним крилима који лете само кад су вољени.

Shannon L. Alder

 

Фотографија портрет Јеромонах Ромило

13 Comments Add yours

    1. Сломљена и овлажена

      Свиђа ми се

    1. Nešto me teralo da vam ga prenesem

      Свиђа ми се

  1. dudaelixir каже:

    Divan opis andjela.
    Nekako sam, malo, sebe prepoznala u jednom od njih. 😦

    Liked by 1 person

    1. Намерно,свесно,окружујем се таквим Људима

      Свиђа ми се

  2. dudaelixir каже:

    A po tvom osmehu i izrazu lica, rekla bih da si i ti, jedan od njih!:)

    Liked by 1 person

    1. Да,на моју срећу.Хвала Вам пуно

      Свиђа ми се

  3. dudaelixir каже:

    Eto, dobro je da sam, konacno i teskom mukom, dosla na tvoj blog. Tek kada sam kliknula na ovaj
    Post, otvorio mi se.
    I, nemoj, molim te da me Vijas,jer me tako podsecas koliko sam „mladjana“! :):) 🙂

    Liked by 1 person

    1. Па добро онда,извињавам се,али тако ме учили.Поштовање се тако исказује,барем је један од начина.А што се блога тиче добро дошла

      Свиђа ми се

  4. dudaelixir каже:

    Uzivo, pravi sam gnjavator. Svakom klincu u zgradi persiram i javljam se sa „dobar dan“a dobijem „zdravo“. Moja deca me zeke.
    Hvala na dobrodoslici i bolje te nasla. 🙂

    Liked by 1 person

    1. Нисам веровао да ћу критике добити од госпође једне из буса,Нервира је што сваког јутра кажем „добро јутро“ „довиђења“ „изволите“ баш ме жена нагрди и наружи једног јутра

      Свиђа ми се

      1. dudaelixir каже:

        E, bas ima naopakog sveta!:)

        Свиђа ми се

Оставите одговор

