Ко сам Ја?

Победе,порази,сузе и смех,боли,туге,патње,уздаси и страст,свађе расправе,оптуживања…све то оставља траг на људску душу,и онда питање само однекуд као да дoлeти,чак и не чујеш шум тих малених крила:
Ко сам то ја?Шта није у реду са мном,одкуда оволика неразумевања и сукоби са драгима,са најдражима?
Зашто човека сви нешто уче,критикују и саветују а и сами су незадовољни својим животом,а ти савете наравно не делиш никоме.Оптужују те да их запостављаш,не разумеш,одбацујеш…а сами ти окрећу леђа.Увек премере колико су себе дали,а за узврат ништа добили нису.А шта ли сте очекивали питам се ,када сам ја такав какав кажете да јесам,шта сте очекивали од мене?Осећате ли како то ваше незадовољство утиче на мене,на нас?
Ако Ви не можете без сигурности,љубави,пажње,ако Вам је то све потребно да би били срећни,радосни,нежни…како ја могу без свега тога?Шта сте ви мени дали осим осуде,обмане,лажи?
Ако ме назовете лажовом и преварантом,а лажете и варате ме сво време како ћу ја живети са тим мммммм?
Зашто бирате,тражите и видите само негативно у људима,јер оно што тражиш то ћеш и наћи.Ко дугу тражи у туђим очима,дугу и пронађе
Можда и мени треба мало разумевања а не осуда.Можда ми треба пружена рука,а не шамар.
Ако ми је душа празна као што кажете,онда шта ја могу да вам дам – ништа,ништа зато и не очекујте.Јер научили сте ме колико да вреднујем себе,и шта онда да урадим да ви задовољни будете?
Како је мени када потискујем било какве и било колико вредности које имам дубоко у себе због ваших критика,због вашег неприхватања?
Заборављате да је моћ над собом,а не моћ над другима једина права вредност.Зато се и питам шта то у мени не ваља.Баш зато се и Ви исто питате шта то у мени не ваља.
Чуо сам неке истине о себи ових дана,о томе како ме људи виде,како себе виде,и питам се да ли је то мој први корак на путу у тишину,у самоћу…извините не бих више да вам сметам.Јер то што ја имам у души,то вама не треба,од мојих вредности вама ништа и не треба,јер када те истина стигне у овим мојим годинама,онда…није баш тако једноставно.Осетиш да имаш премало времена да ишта поправиш
Јер,пазите,ако ослободиш неке људе терета своје присутности у њиховим животима,ако ће они постати срећни због тога,ако ће им то вратити срећу и осмех на лице,ако ће опет се радовари животу са неким другим бољим,занимљивијим и квалитетнијим људима…онда то и уради,не чекај ни трен,због њих,због себе,због свих…

10 Comments Add yours

  1. Какве речи, какав текст, каква тема…
    Послушај, Добри Друже, најтеже је угледати сопствени бездан и беду личне моралне празнине. Храброст је и подвиг учинити то. Зато се мало ко одважи да то и уради. Лакше је све своје хендикепе пројектовати на другога и сачувати идеализирану слику о себи. Отуд такве ситуације, отуд таквих људи…
    Отуд овај диван пост!
    Велики поздрав и подршка.
    ПС. Широком стазом, куда мноштво ходи, лако је проћи, али кренути непроходним уским путем којим нико газио није и који постоји тек у (душевном) оку, још како је искушљиво. Али зато, онај пропланак на крају пута…

    1. До изнад неба хвала Ти пријатељу мој драгоцени.Ово је стари текст.Знам ја добро да бити Душотрагатељ,Ружокрадица,Боготражитељ,нимало није пут којим се ходи грицкајући сламку успут,звиждукати неку давно песму забаорављену.Да,на оном пропланку на крају пута чека сигурно добро скривен онај ћуп са благом(а свако од нас добро зна благо шта му је)зато је тај пропланак толико и заводљив за трагаоце.Поздрављам те Добра Душо

  2. Slava каже:

    auu 🙂 procitala sam 2 put.. sjajno

    1. Када проради шкорпијица у мени,тако то буде

  3. Bez straha i panike - Edukativne radionice za lični razvoj каже:

    Ево, пријатељу, и овај дупли Шкорпион је помно ишчитао твоја запажања и констатовао да су искуствено вођена, дубокоумна, емотивна и веома речито објашњена, а превасходно разумљива за сваког читаоца.
    И ја сам увек био за то (и остао) да се све може лепо објаснити и описати и изворним језиком, што често није лако за многе људе (те се зато и фрљакају стручним терминима које најчешће половично познају). Још једном, једно велико БРАВО (и настави даље са овим, одлично ти иде)!!!

    1. Борба за Душу уопште није ни лак ни једноставан посао.Причасмо на ту тему безброј сати.Лакше се Душа губи,него што се опет враћа назад.Али то може разумети само онај ко се са тамом сусрео.Поздрављам те

  4. Daisy каже:

    „Заборављате да је моћ над собом,а не моћ над другима једина права вредност.Зато се и питам шта то у мени не ваља.Баш зато се и Ви исто питате шта то у мени не ваља.“
    Ovom recenicom si sve rekao.
    Ne znam odakle je proistekla inspiracija za ovaj tekst ali se citajuci oseca puno boli, mogu cak da osetim suze. To su ciste reci iz povredjene duse koja velica druge da bi povredila sebe jer veruje da nije dovoljno povredjena. A to moze samo neko ko je dobar i ko zeli boljim postati.
    Nemam pojma kako sam propustila ove dve price, prosto mi je neverovatno.
    Hvala ti sto ovo citam!

    1. Ма важно је да су ипак дошле до тебе ове две приче.Боље је обрачунати се са собом него са другима,не треба наносити бол другима,не треба ни себи,али ако тако мора онда боље себи.

      1. Daisy каже:

        Ili proci ponovo kroz sve to sa sobom. Bas kao sto kazes nikome ne mozes naskoditi, ni sebi cak i ako tako izgleda.

      2. Drago mi je da smo se razumeli 🙂

Оставите одговор

