За мало,па љубавна

– Рекао сам јој да је лепа
-Неколико пута
-Не гледај ме тако,добро,неколико десетина пута
-Мислиш дневно хахахаха,мене си нашао рекох
-Да,дневно,па шта.И да је посебна..и да је лепша од звезданог неба,од мајске расцветале ливаде…
-Чекај,чекај,мислиш ли на њу,и показах очима на Једну сасвим збуњену нашом близином
-Тешко ти је било да погодиш
-Мени тешко,па не виђају се заљубљене свакодневно помислих.Ма јок,него зашто ми то причаш?
-Треба ми савет,рече не збуњено,него изгубљено
-Од мене непаметног,јак сам ти ја саветник.Чим ме погледао схватих аха,значи није крај приче
-Није,Остали смо сами на трен јуче,понудио јој столицу да седне,она побеже
-Види,још си ти мали да би схватио хаха.У њеном свету ако јој кажеш да је лепа следеће што очекује,потајно се барем нада,је да ћеш јој предложити да се мало ваљате по кревету.
-Побогу,знаш ме.Никада се у туђи брак не бих мешао,само сам хтео да будем љубазан
-Аха,наравно,али умешао си се већ…шалим се ,не љути се.Може још један еспресо упитах конобара.
-Седи и гледај,после коментариши молим те,рекох му
Прође један познаник врло брзо,дама је седела скршених ногу,шутнуо јој је папучу онако дрско,безобразно,није ништа рекла
Прође други,трећи…сви су је чачкали,пипкали,ни реч није рекла
-Чекај не разумем,чешкао се по глави,тужно,ко зека када га окупа јутарња роса
-Шта ти није јасно…
-Онда се дама сетила да смо и ми ту,да је он ту,једини који се према њој односио као према жени…И овде ћу завршити тужну причу,не питајте шта се после десило…

Знам само да је научила у некој својој тишни прелепо да црта по замагљеним прозорима

man-1169309_1920

Оставите одговор

