Мојим тужним пријатељима

На Вордпресу се окупљају добри људи неки,људи који још увек дају само лепоту овоме свету.Ако ми ви утихнете,утихнуће све.

11 Comments Add yours

  1. Slava каже:

    zaista se okupljaju dobri ljudi ❤

  2. Pixel каже:

    Kako jedna rečenica može da ulije nadu…
    Odličan prilog sa slikama i pesmom. 🙂
    Živ bio!

    1. Ја тако волим да са што мање речи кажем оно што сам мислио,а драго ми је да се Добри Људи препознају 🙂 поздрав и теби,свако добро

  3. Неколико посебних „светова“ је утихнуло на Вордпресу последњих пар година. Увек се запитам да ли су добро?
    И још се питам, заслужујем ли да се сврстам међу оне који су тема овог поста?
    Поздрављам Добри комшија и препоручујемследећу страницу:
    http://pricalica.blog.rs/blog/pricalica/biserje-sa-net-a…/2016/04/15/pisac-i-razbojnik

    1. Дааааааа добри човече,међу посебнима

    1. Волим и ја вас,и недостајете,али живот се по некад поигра са свима нама,па те скрене са неког пута,надам се само на трен

  4. ksresic каже:

    Ne utihnuti,pisati, sanjati, ma divna noć…hvala na lijepim mislima za druge ❤ Srdačan pozdrav 🙂
    ps. da i ja se uvjek pitam da li su dobro?

    1. А,како другачије.Овде се дели лепота,лепа реч,лепа слика,лепа песма…то треба бранити свом снагом.Растужи ме када је другачије,поздрав Добра Душо

Оставите одговор

