Још један кишни дан

17 Comments Add yours

  1. babeidede каже:

    Savršeno. Milina. 🙂 Reci mi, koji fotoaparat koristiš?

    1. Kamera je stari Sonijev model http://www.sony.co.uk/support/en/product/dsc-w180 ali družimo se odavno pa već dobro znam šta može,a šta ne,pa je ne maltretiram puno.E,sada malo sam se i uvežbao u besplatnom Gimpu da malo našminkam fotografiju,a da ne preteram pa ume da izgleda baš dobro po nekad…hvala do iznad neba na komentaru

      1. babeidede каже:

        Svaka ti čast, Siniša. To je samo pokazatelj da je lepota u oku posmatrača odnosno da kvalitet fotoaparata, tj. da li je profi, ne odlučuje mnogo. 🙂 Primetila sam i efekte na tvojim fotografima i hvala ti što si pomenuo koji program koristiš. Ako nisam omanula, čini mi se da izvlačiš oštrinu i kao da kapljice imaju blagi 3D efekat. Malo se i s kontrastom igraš.

      2. Капа доле,имаш вешто око 😀 рекао бих велемајсторско.
        Зар лепота није свуда око нас.
        Гимп има један додатак Гимик филтере.неких стотинак ефекта,може се играти до миле воље 😀 велики поздрав

      3. babeidede каже:

        Hvala ti, Siniša. Stara ljubav zaborava nema. 🙂 Obožavam fotografiju. Evo, sad sam baš ispalila nekoliko komada. Slikala sam božur u pupoljku. Sad ću da pronađem taj program Gimp pa ću malo da se poigram.

      4. Čim ga instaliraš,instaliraj i ovo http://gmic.eu/gimp.shtml,pa jedva čekam da vidim Božur

      5. babeidede каже:

        Hvala ti, još jednom. Evo „skidam“ Gimp, a posle ću da pridodam dodatak. 🙂 Ono, relano, najbolje da se bacim na fotografiju. Ionako one govore više od 1000 reči.

      6. Mene opušta,smiruje…

      7. babeidede каже:

        Da, baš tako. 🙂 Mene i raduje.

        Siniša, molim te, reci mi da li kad objavljuješ fotografije koristiš neki drugi predefinisani format u WP-u ili šta? Da li po automatizmu dobiješ galeriju slika koja se vidi iz WP Readera i na tvom blogu?

      8. Da moja tema to dozvoljava da se postavi galerija,neke ne…probaj uvezeš par slikica i da vidiš hoće li ti ponuditi da se napravi galerija,ja sam na Linuxu,ne koristim windovse,ali probaj ovo,nekada sam ga koristio http://openlivewriter.org/
        dozvoljava da se napravi galerija,inače lakše je sa njim objavljivati nove postove nego klasično

      9. babeidede каже:

        Isprobaću sad da l’ funkcioniše galerija. I hvala ti i za ovaj program.

        P. S. Moguće je da ću da postavim fotke bez ikakvih korekcija.

      10. Nema na čemu,znanje,dobrota,lepota se deljenjem umnožavaju,ne smanjuju se.Koliko mogu pomažem

      11. babeidede каже:

        Baš tako. 🙂 Hvala tebi, Siniša, na dobroti i strpljenju. 🙂 Nadam se da ću sutra nabaviti baterije za fotoaparat, jer sam taman spucala sve na još fotki božura, da bih mogla da napravim izbor. 🙂 E, a onda ću da ih izvučem i da ih postavim.

        P. S. A taman sam se nameračila sad da ih postavim, kad ono, cvrc, baterije otkazale poslušnost.

      12. Hajd još nešto,ovaj program će ti pomoći oko preuzimanja fotografija sa aparata,oko pregleda,osnovne manipulacije,besplatan je http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

      13. babeidede каже:

        Srce si. Hvala, hvala, hvala. 🙂

        Uspela sam da izvučem fotke sa aparata, malo se odmorila baterija. 🙂 Sad da izaberem i da kačim (bez ikakavih ispravki), s galerijom ili bez. I da znaš, ti si me nadahnuo. 🙂

      14. Drago mi je zbog toga 🙂

  2. Повратни пинг: Život #1: pupoljak božura | babeidede

Оставите одговор

