Личи на мене,баш

13 Comments Add yours

  1. priceiutisci каже:

    Koji ste program koristili?

    1. iClone 5 Standard bio je besplatan na sajtu https://www.giveawayoftheday.com/iclone-5/ jedan dan,ali više nije
      inače na ovom sajtu svakodnevno daju po jedan besplatan program,vredi pogledati

      1. priceiutisci каже:

        Hvala,pozdrav.

      2. Нема на чему

    2. Опрости молим те због моје грешке CrazyTalk Animator сам користио,опрости још једном

      1. priceiutisci каже:

        Nema potrebe da se izvinjavavate gospodine Milovanoviću.Svako može da pogreši. To je normalnije od pogrešnih procena i pisanje komentara koji nagađaju o nacionalnoj pripadnosti i porodičnom statusu….U svakom slučaju ,hvala Vam .Pozdrav.

      2. Извинуо сам се јер сам дао погрешну информацију,а искрено овај други део Вашег коментра нисам баш разумео

  2. ljubicanstvena каже:

    Lepa koreografija! 😀

    1. Могло је и боље,тек се упознајем са програмом,хвала ти пуно 🙂

      1. ljubicanstvena каже:

        Možda je i moglo bolje, ali meni se i ovako sviđa. Evo skidam program da probam i ja nešto. 😀

      2. Пре него кренеш имаш пуно туторијала на јутјубету,погледај мало

Оставите одговор

