Знате оно,Анђео пије чај на небу па капљица падне…

Ја златар нисам,ја сам само пожелео да позлатим неке ствари,непозлатљиве,мало другачије…сакупљао сам неке друге бисере.

Мој кантар је баждарен неким другим мерама,уместо милиграма стављао сам неке друге ствари на те теразије.капљице росе,зреле шумске јагоде,дивље купине,којима се тако слатко нашминкају усташца,срушено дрво од грома на којем можеш слушати цвркут веселих птица…То сам имао ,то сам улагао.А,чак ни то није моје.Могу те само узети за руку и показати све то.Шта ћеш од тога видети ја не знам.Други су ставлљали оно што имају:куће,викендице,бродове,џипове,популарност…и увек побеђивали.Увек је тас теразија вукао на њихову страну.Нека су,сада ми и драго због тога.Једино што могу је да ти у косу ставим белу раду или маслачак,ништа више,Коме то треба још?

Знате оно Анђео пије чај на небу па капљица падне…Јутрос ме природа наградила овим бисерима.Моја шумица,моја ливада су кажу једине вредности које имам.Кажем ја…па планина крије блага непроценљива,дијаманте,тоне драгого камена,злата у златним речицама па се тиме не хвали около.Чиме онда ја да се хвалим,ничим.Могу само да будем захвалан за оно што имам,и то је много.Никада нисам чезнуо за неким стварима у излогу…слагах јесам за једном тортом када ме мајка маленог водила за руку кроз Главни град,али моја мајка ипак прави лепше.Можеш обићи цели свет али бакине пуслице нигде нећеш наћи,нема тих пара да се купе.Чему онда сањати о нечему што твоје није.

Па,можда се једног дана и појави Она која не снева само праву особу за себе,већ се по мало и труди да буде Права,ко ће то знати

DSC05782 z

 

3 Comments Add yours

  1. sloba50 каже:

    Bogatstvo duha ozbiljno je ugroženo u moru materijale koja nas okružuje… Tas tas, tu prevagu nad materijalom vredi čekati i nadati se.

    Liked by 1 person

    1. А шта друго радити,хвала ти

      Свиђа ми се

Оставите одговор

