клинички психолог Јадранка Цветковић – Обмањујте ме и варајте слободно

„Обмањујте ме и варајте слободно
Знам да је лаковерног човека лако преварити као што је лако преварити дете,али ипак је боље бити преварен него онај који вара.

Када само помислим на сву улудо потрошену енергију и љутњу управљену ка себи зато што су ме преварили по стоти пут на исти начин.Често сам љут на себе говорио да будалу преваре сто пута а мене ни хиљаду превара неће опаметити.требало је да уђем у неке године,године зрелости и свесности да схватим да је дивно што ме још увек могу преварити јер још увек верујем људима и то сада доживљавам као свој квалитет а не ману.

Зато не дозволите да изгубите веру у људе,а Творцу верујте сваким даном све више учвшћујући своју веру увиђајући сваки Његов дар и верујте да жеља има магичну моћ,јер од наших жеља до њиховог испуњења постоји пут поплочан љубављу и веровањем… „
клинички психолог Јадранка Цветковић

 

Оставите одговор

