Једног лепог пролећа

4 Comments Add yours

  1. lombardosss каже:

    Ove fotografije si ti napravio ili skinuo sa neta?
    Odakle god da su, zaista su prelepe.
    Favorit mi je ovo sunce u borovoj sumi…

    1. Моје су фотогафије,све је то пар стотина метара од моје куће,испод сваке фотографије пише модел камере sony dsc w180,то пише и на страници ништа мудро код мене,хвала што пратиш

      1. lombardosss каже:

        Uopste nisam obracala paznju na to sto pise ispod njih.
        Naklon majstoru fotografija 🙂
        Odusevljena sam!

      2. Корекција једна само,позајмим са нета када ми затреба за неки чланак.али са сајта који даје слободну лиценцу https://pixabay.com/en/ са овог сајта фотографије аутори дозвољавају да се користе слободно,да не буде да сам слагао ако наиђеш на неку такву.Пар осим апаратом направљене су и samsung телегоном,неколико комада и LG андроидом,али када постављам пост са фотографијама све су моје.

Оставите одговор

