Bezuslovno prihvatanje – BebaMur

Извор: Bezuslovno prihvatanje – BebaMur

4 Comments Add yours

  1. lombardosss каже:

    Velika je šteta što će retko ko otvoriti ovaj link i pročitati šta piše u njemu.
    Ne da je vredno čitanja već je vredno čitanja nekoliko puta svakog dana.
    Hvala ti što si ovo podelio.

    1. Моје је било да поделим,ту се завршава.Имам више од стотинак пратилаца али само пар њих читају,обрате пажњу.Намерно сам у профилу написао „сељак,непрегледно необразован,у духу скроман…“ да не помисли неко да сам „утицајан блогер“ па морају да лупају лајкове и пишу коментаре.Зато сам овим Људима бескрајно захвалан за свако свраћање на мој мали блог.Ако се само једном читаоцу свиди ово што преносим овде ето моје среће значи да некоме то вреди,поздрављам те пуно.

      1. lombardosss каже:

        Baš tako.
        Potpuno te razumem.
        Žao mi je što su najmanje čitani najbolji blogovi.
        Pozdravljam i ja tebe!

      2. Свако мери вредност својим мерама,свако од нас.Чак ни ја не мислим ништа посебно ос вом блогу.

Оставите одговор

