Волео бих да чујем ваше мишљење

На молбу неких драгих пријатеља,почео сам израду једног сајта

   на адреси

ако имате неки савет,предлог…радо ћу саслушати своје креативне пријатеље

%d0%b8%d0%b7%d0%b2%d0%be%d1%80

17 Comments Add yours

  1. lombardosss каже:

    Uopšte nisam kompetentna za bilo kakav savet..
    Ali ti zato mogu poželeti sreću!

  2. Можеш,нпр о бојама,распореду елемената,значи ми сваки коментар.Можда мислиш да би бела или нека друга боја била лепша,елегантнија ?

    1. lombardosss каже:

      Ne znam dok ne vidim, ali ovako kako jeste mi se baš sviđa. Možda bih volela da na početnoj strani vidim neku od onih divnih fotografija kapljica 🙂

      1. Pa dobro,ali sajt je zamišljen da pokaže život jednog malog seoceta u Srbiji.Ne bih baš da ga zloupotrebim za moje fotografije,više bih ostavio mesta za neke priče iz života.Hvala

      2. lombardosss каже:

        Razumem ali to nije zloupotreba to su samo kapljice 🙂

  3. brlogingblog каже:

    Ja više volim bijelu pozadinu, ne znam da li je to zbog dioptrije ali lakše mi je da čitam inače malo me podsjeća na ovaj tvoj sajt

    1. Подсећа 🙂 па исти је аутор.Само ми је циљ да га поставим почетак,касније ће се укључити ваљда још неко.Ово је сајт иначе о једном малом селу,а за белу боју узећу у обзир,искрено.Хвала ти до неба на коментару

  4. cy3a каже:

    Извор… прелепо село… Дивно је што се неко сетио да ради сајт о њему 🙂
    Мислим да би бела боја позадине више одговарала, можда и неки другачији фонт… Претпостављам да ћеш писати и о манастиру свете Петке?

    1. Da,naravno manastir je deo sela,nezaobilazan.Belu … promeniću je za minut.Hvala i tebi

  5. snoviumeni каже:

    Svidja mi se bas

  6. luciaabundanca каже:

    Ne znam baš ništa o dizajnu veb strana, tako da ne znam koliko je relevantan ovaj moj lični dojam…ali evo. Možda bi naziv sajta izgledao elegantnije i čistije ukoliko bi se reči Selo Izvor stavile u jednom fontu a potom, bez zapeta, u drugom redu ili odvojeno kakvim drugim znacima i manje akcentovanim a komplementarnim fontom napisao ostatak tj. Paraćin, Srbija. Inače mi dizajn deluje jako lepo posebno sa belom pozadinom.

    1. Zanimljiv predlog,hvala.Moram da pogledam da li tema dozvoljava da se brčka po kodu,da bih izmenio položaj slova.Hvala ti puno

    2. Заборавио да јавим,послушао сам и стварно је легантније.Ставио сам у доњи ред Извор,Параћин,хвала ти

      1. luciaabundanca каже:

        Taman posla, milo mi je što ti je moj komentar bio od koristi.

Оставите одговор

