Интервју Козлов

„Истинска литература не треба да фасцинира мој ум неочекиваним обртима и конструкцијама, она треба да дотиче моју душу, моје срце, треба да ме наведе и да плачем и да се смејем. Данас су све књижаре препуне постмодернистичке литературе која се своди на ’свето тројство‘ — такозвана ’три С‘ – Секс, Страх и Смрт“ Козлов.

 

4 Comments Add yours

  1. brlogingblog каже:

    Zaboravio si najboljeg prijatelja iz „slovnog odreda“LGBTIQA da bi se „primilo“ na svako tržište

    1. У текстовима не псујем,не користим ружне речи,трудим се да словца што једноставније поређам по неком распореду који ће бити свима разумљив лако,стране речи не користим не зато што их не знам него ми је језик којим говорим милозвучнији.Када говорим о љубави између мушкарца и жене (и само о таквој пишем) хоћу да то лепо упакујем.Због лома ребра,седео сам мало кући, имао сам доста времена да прошетам по блоговима вордпреса,оно што је популарно ме запрепастило.Нпр у тексту поред псовки и помињања неких делова тела цитира се Меша.Али Он каже „Што се мене тиче не волим писце које треба неко да ми објашњава.Јер шта може да ми објасни?Само неке периферне,другоразредне чињенице,које нису важне за разумевање суштине.Све друго смисао,арому,нијенсе освојићу сам,задржавајући право да то буде погрешно.Само нека ме кроз уметност нико не води за уво“ Меша никада није опсовао и није га заболело ништа у његовим књигама.Поздрав

  2. brlogingblog каже:

    Upravo tako ovu slovnu druzinu sam spomenula jer se pojavljuju u svim novijim izdanjima tj zadnjih 20 godina. Mene je jedan lik prozivao u komentarima zasto koristim zvjezdice za se**, zasto stvari ne nazovem njihovim imenom. Na kraju sam iznervirana samo napisala postuj drugacije, pa valjda i ja imam pravo na izbor a moj je da ne psujem

    1. Разумели смо се,то је и мој избор,има нас значи још увек 🙂

Оставите одговор

