Најлепше ствари у животу су

бесплатне,Загрљаји,Осмех,Пријатељи,Пољупци,Породица,Снови,Љубав,Смејање,Сунчан дан,Жубор реке,Звездано небо,Цвркут птица,Трешња у цвету,Лепе успомене…Ваљда баш зато што су бесплатне људи их и не цене пуно. Више цене оно што плате скупо.

 

13 Comments Add yours

  1. brlogingblog каже:

    Dodala bih samo setnja i drzanje za ruke, ja nekako navikla i poslije cetrdeset godina tako volim da prosetam

    1. Како сам то заборавио 😦 хвала до изнад неба

  2. Zevsova cerka каже:

    Kisa, plesati po kisi ili samo pokisnuti… 🙂

      1. Zevsova cerka каже:

        Nema na cemu i drugi put, samo da ubacim i belu radu i to je to 😉

      2. Мислиш ли да су Раде Беле бесплатне ?

      3. Zevsova cerka каже:

        One u sumi jesu 🙂

      4. Шалим се,знам да јесу

      5. Zevsova cerka каже:

        Jesu li besplatne? 🙂

      6. Хмммм шта значи пре свега бесплатно ?

      7. Zevsova cerka каже:

        Ovo je trebao da bude komentar na pricu o mislima..

      8. Сетих се једне приче „“У зору је подно стабла изникао мален Цвет. И тек што је отворио очи, угледао је Стабло. – Ти си, сигурно, велики Цвет – рече му. – Не, ја нисам Цвет. Ја сам Стабло – одговори Стабло. – Каква је разлика измедју Стабла и Цвета? – упита Цвет.- Цвет живи неколико дана, а Стабло много година – рече Стабло. – И то је све ? – Не – одговори Стабло. – Ми Стабла издржимо и најјаче ветрове, а ви, Цветови, прехладите се и од најблажег лахора. – То је све? – поновно упита Цвет. – Вас могу убрати и даровати. Вас се може ставити у вазу и неговати. Вас људи воле, а и ви волите људе. А с нама Стаблима је друкчије. Нас не могу убрати и поклонити. И не могу нас ставити у вазу и неговати. Ми увек остајемо по страни. – Зар смо ми Цветови на путу? – Не, углавном нисте. Али људи вас примете и када сте далеко од пута. Често вас и погазе. Уосталом, лако је погазити оне који воле, јер они нису заштићени. – Шта се догоди када неко погази Цвет? – То се увек сазна. И због тога се може много плакати. Неки и након много времена спомињу прегажен цвет. Нас Стабла нико не може прегазити, али нас и не воле као што воле Цветове. – Онда си ти – рече му Цвет – изузетак међу Стаблима, јер тебе воли један мали Цвет. Када је око поднева припекло сунце, Стабло је својом сеном заштитило Цветић.”

      9. Zevsova cerka каже:

        Bas mi se dopala 🙂
        Mislicu o tome…

Оставите одговор

