Небо нешто спрема

Небо нешто спрема,односи најбоље.Као да збијају редове горе на облацима,па им требају они који у врлинама живеше.Још мало да неће имати ко да ме погледа у очи и пита:
-Мали,јел теби нешто треба,каква те мука снашла ако тајна није?А у већим су проблемима од мене а ипак брину…Ћутањем су ми говорили више од гомиле туђих неких речи.
Фале ми неки људи,фалиће ми све више осећам.Све што су срцем дотакли у бисере су претварали.Срцем су и једино ишли кроз живот.Срце су и једино користили од свих органа…Верујем да настављају свој сан тамо негде,као када се у сну немирно окренеш.Позваће ме некада да прошетамо лагано,верујем,босоноги преко априлске ливаде неке са бистрим планинским потоком на ивици испод велике старе врбе и липе која својим огромним гранама голица беле облаке.На средини је стари колски друм,гомила белих рада се расветале около,месечима се разлила,као да је пожелела да се огледа у бистрој води мало,није одавно,и мост стари дрвени мост који некуда води,и не питам где
Видим их,све које волим су тамо…преварили смрт,отишли у вечност.Живе они и даље,само се преселили на неко друго место.
Мислим,лепо им је овде,ајд да им не кварим.Мени су ти људи увек били довољни.И увек су се трудили да изгледају обично,за разлику од неких који су давали све од себе да буду неко други.Неки људи крију своје многобројне дарове и врлине из стида,да не стрче,неки би дали товар блага за то што ови скривају.Можда их баш зато толико и волим.Можда сам баш и зато имао ту срећу да будем у њиховој близини…да их ставим у незабарав.
Моји Мали Принчеви испустили чанче са воденим бојама
“Ако ти јаве: умро сам
а био сам ти драг,
можда ће у теби
одједном нешто посивети…”

photo1946

3 Comments Add yours

  1. Zevsova cerka каже:

    Ah.. Mika..
    Niko nikada nece uspeti da pise kao Mika…

    Liked by 2 people

Оставите одговор

