Gimp tutorijal – Crystal Ball efekat

Замољен да направим туторијал како ово радим,ево нешто на брзину смућкано,надам се да ћеш се снаћи

4 Comments Add yours

  1. cy3a каже:

    Ово ћу морати да пробам, хвала 🙂

    1. Није тешко,није ми камерица кући,позајмио сам је не користим скајп одавно,па нисам наснимио тон али видљиви су покрети мишем,ако негде запнеш,ту сам да помогнем

      1. cy3a каже:

        Мени генерално није проблем да се снађем у Гимпу, јер га и сама користим. Само што сам ја на основном нивоу, а ово је мало сложеније. Зато ме и заинтересовало, па кад уграбим времена…

      2. О како ми је драго,још један Гимповац 🙂 чекам онда резултат нестрпљиво

Оставите одговор

