„Некада је између нас ницало много речи,као у плодном пољу што трава ниче“

19 Comments Add yours

  1. bloodybutterfly каже:

    Imaš mnogo lijepih fotografija ali ove su mi se čak najviše dopale!

    1. Ово је једно старо село у Србији,Јабланица путем према Бору и Зајечару.Као да улазиш у неки други свет,време је стало,не креће се.Хвала ти пуно на посети и коментару

      1. bloodybutterfly каже:

        Ako mi dozvoliš mogla bih iskoristiti u sljedećem postu tvoju drugu fotografiju, naravno uz okačen link odakle sam je preuzela. Nije problem ako to ne praktikuješ. 😊

      2. Наравно,коју год пожелиш,слободно узми.Чак не мораш ни да је линкујеш,доброта,лепота…се дељењем умножавају,хвала ти још једном.

      3. bloodybutterfly каже:

        Naravno da ću linkovati. Inače kada pišem priče ne ubacujem slike u tekst ali nekako mi ova kućica odgovara onoj koju vidim u svojoj glavi a i da podijelim sa svojom grupom čitalaca ova umjetnička djela. Hvala!

      4. Далеко сам ја од икакавог уметника,све ово је неко други створио,направио,ја само узео апарат,ништа посебно

      5. bloodybutterfly каже:

        Milion je stvari i uglova oko nas a samo oni talentovani zaju izabrati šta da slikaju.

  2. Zevsova cerka каже:

    E, neka si mu rekla, potpuno se slazem sa tobom. Odlicno fotografise i previse je skroman da bi to priznao. Ova zuta kuca je savrsenstvo, ne mislim na kucu nego pre svega na fotografiju. Mogla bih satima da je gledam.

    1. bloodybutterfly каже:

      Previše je skroman a fotografije su nevjerovatne.

      1. Вас две нисте читале шта сам о себи написао : сељак,непрегледно необразован,у духу скроман…

    2. Не терајте ме да руменим,молићу лепо 🙂

      1. Zevsova cerka каже:

        Ajde, ajde, bas bih volela 🙂

      2. Zevsova cerka каже:

        ha ha ha evo smejem se 🙂

      3. Није добро у другима изазивати неке лоше,негативне емоције(тога се треба бојати),осмех је успех.

      4. Zevsova cerka каже:

        Naravno a i malo sale nije na odmet.

Оставите одговор

