„Отворимо широм срца врата…и оно је кавез,чак и када је од злата“

„Ма колико дубока била наша блискост мала је у поређењу са оном између Господа и човека.

Ма колико желела  да си мој,морам признати да си Његов.

Некада сам се молила да ми Господ открије оно што је на овом свету моје,а Он ми откри оно што је Његово.

И дуго туговах милећи да ми узима оно што је моје,не схватајући да је уистину моје само оно што је Његово“

Песме Савршене Љубави – Невена Витошевић Ђеклић

 

5 Comments Add yours

    1. Ово је књига од које се последњих година не раздвајам,мени је предивна.Стално је цитирам,сваку прилику користим 🙂

    2. Књига је предивна веруј ми

  1. brlogingblog каже:

    Valjda zato što je savršena… 😉

Оставите одговор

