Song – бесплатно до музике

Требао нам је неки лаган програм за слушање и преузимање музике.После дуже претраге по интернету избор је пао на Songr,преузет је са Filehippo сајта.Пошто није за кућни рачунар,инсталациони фајл је пропуштен кроз VirusTotal који није  пронашао ништа штетно.За сваки случај после инсталације скениран је рачунар бесплатним,а добрим 360 total Security free antivirusom због колико-толико сигурности.Дефинитивно је чист.

Програм је лаган и брз.У поље за претрагу укуцате своју музичку жељу и за трен ока добијате резултате.Добијате биографију групе,омот албума,и што је мени посебно занимљиво добијате списак сличних извођача.тако да можете бескрајно истраживати нове звуке.Ништа не кошта да га пробате.Измалтретирао сам га прилично,није се десило да не испуни моје жеље био да се ради о домаћој или страној музици,било о ком музичком правцу да је реч.

2017-03-11_18-48-43

17 Comments Add yours

  1. Нешто веома лепо од композитора са слике:

    Поздрав!

    1. Добри човече,иста песма је и код тебе и код мене на фотографији,хвала .-) велики поздрав

  2. Добри човече,иста песма и код тебе и код мене,иначе спот је прелеп,хвала ти пуно

  3. Pixel каже:

    Instalirao sam ga. Super je. Hvala Siniša! 🙂

    1. Волим када ископам бесплатан а користан програмчић,поздрав

  4. babeidede каже:

    Probala sam da ga instaliram, međutim, traži Win XP Service Pack 3, iako imam Win 7, tako da nisam mogla da ga instaliram, jer sam „odbila“ da instaliram Service Pack 3. Možda imaš neku ideju kako to može da se prevaziđe? Inače, operativni sistem mi je divljak.

      1. babeidede каже:

        Hvala ti, sad ću da probam pa ću da vidim da li je do instalacione verzije.

  5. babeidede каже:

    Superrrrr, to je to. Radi. Programčić je sjajan. Hvala ti još jednom. :*

    1. Baš mi je drago,uživaj u lepim zvucima 🙂

      1. Ooo ja sam na tu muziku načisto zaboravio,neko vreme slušam samo ambijentalnu,Kitaro,Armik,Govi,John Sokoloff,Nikos….hvala

      2. Хвала за осмех у овом дану,ово је благо

      3. babeidede каже:

        Hvala tebi za probuđeni uspavani spokoj.

Оставите одговор

