Пролеће,дуго те није било

14 thoughts on “Пролеће,дуго те није било

      1. Volim leptire. A i njih nije jednostavno uhvatiti objektivom. Kad sam slikala ljubičice, bila je i jedna pčelica na jednoj, ali toliko je brzo preletala da nisam uspela da je „ulovim“.

      2. Dobro je da sam otvorila komentar na tvojoj stranici jer bi propustila da vidim fotku. 🙂 Aterir’o mališa. A da ti ne pričam da sam se „primil“ da ti je stvarno sleteo na dlan, sada, a onda sam pomislila, pa valjda oni pajke po noći. 😀

      3. Verujem. Pre ihaj godina u Atini, u nekom parku je gomila leptira sletela na moje lice i telo i to je bilo čudovišno. Kao da sam bila u haljini od leptira. Šteta što takve trenutke ne možemo da ovekovečimo fotkama, ali bitnija su sećanja.

      4. Čaroban, o da. Jeste, kad pogledam današnjih dana (mada i ne gledam često) te neke fotografije mesta gde sam bila, ne znače mi puno, jer mi ostaju u pamćenju samo trenuci kada se desilo nešto što mi je oduzelo dah.

Оставите одговор

