… „Почело је утркивање ко је лепши…

– Ја сам најлепши!
– Ја сам најатрактивнији!
– Ја сам најраскошнији!
А најлепши цвет на свету
само је ћутао. И мирисао.“…
ڪےڰۣ✿

https://www.youtube.com/watch?v=Oo_EP3pHhhI

8 Comments Add yours

    1. Слажем се,о томе и пишем у текстовима,само доброта,лепота,молитва за све…могу сачувати овај свет.

  1. Dadi каже:

    Siniša svaki tvoj post odiše nekom dobrotom i lepotom. Bilo da su u pitanju tvoje divne fotografije kojima uhvatiš lepotu pored koje svakodnevno prolazimo, a da je i ne primetimo, onu što je najčešće uzimamo zdravo za gotovo, bilo da su u pitanju tvoje priče sa najdivnijim porukama i poukama za nas. Iz tog razloga sam te nominovala za The Versatile Blogger Award! Više detalja o nominaciji i pravilima možeš pogledati ovde:
    https://poezijazivi.wordpress.com/category/the-versatile-blogger-award/
    Srdačan pozdrav 🙂

  2. luciaabundanca каже:

    U ovom takmicenju je najlepse to sto je svaki cvet pobednik 🙂

    1. Све је то неко други створио,ја само шкљоцнуо

      1. pesakvremena каже:

        Neko je rekao da je lepota u oku posmatrača – ti definitivno umeš da je uočiš i istakneš 🙂

      2. Хвала до бескраја

Оставите одговор

