The Versatile Blogger Award

the-versatile-blogger-award-orbis-marketing

Добро,овако,као прво извињавам се због кашњења,око одговора.Пар дана устајем у 3 сата,пре петлова,па до касно поподне на послу,преморен јесам био да смислим ишта онако озбиљно.

Да се захвалим и овим дивним дамама што су барем на трен помислиле на  мој блог.Значи ми.

https://brlogingblog.wordpress.com/home/

https://sanjalombardo.wordpress.com

https://poezijazivi.wordpress.com

Е,сада ставили сте ме у борбу са собом,непријатну.Драже би било ми да сте ме катапултирали у Стаљинград,за време борбе са намргођеним фашистима,да хватам гранате што лете небом плавим,него овако,али шта је ту је.правила су оваква:

-Захвалио се већ јесам

-Ниминирати највише 15 блогера…е ту је проблем,видим да је већина вас већ номинована и одговорила,остаје ми,уз дужно поштовање,само један блог и још један

Sarahstory

Суза

-Поделити слику

-Написати 7 чињеница о себи.Па… хајд

1.Сељак,непрегледно необразован,у духу скроман,ташт,горд,сујетан,уобразио да неке ствари ради боље,него што ради…то и пише у мојој страници на блогу.

2.Највредније у животу што сам стекао су моји пријатељи.Један Саша,који ми је узор у доброти,иначе рођен истог дана када и мој тата.Једна Мирјана,крштена истог дана,када сам ја рођен,жена препуна врлина.Моја снаја Катарина,духовни учитељ.Једна Александра,изузетан саговорник,непрегледног знања,као војвођанска равница,и мој намргођени кум Гаја.Изузеан интелект,али мало вуче на неке друге стране…мени сасвим довољно.Све у свему изузетни људи,ако ће ме неко према пријатељима ценити,онда већ подрипкујем од среће.

3.Малопре помених,волим да пратим знакове поред пута,када год успем да их препознам.Некада залутам,некада се доведем у заблуду,али мој пут моје грешке.

4.Захваљујући Месецу у знаку Девице пишем овако како пишем,фотографишем овако како фотографишем…Доста сам пустао Меркура у Лаву да се меша,расправља,убеђује.Лепо сам му добронамерно припретио прстићем,и тако сада смо мирни и ја и он.

5.Јесте Астрологија ми је Љубав велика.Нико ми није толико помогао да нађем одговоре,као Она.Нико ми није осветлио пут као Она.Поред тога читам заиста пуно:како Павић каже:књигу треба читати најмање два пута.Први пут када си млађи од главног јунака,а други пут када си старији.Зато се враћам неким књигама,пре него узмем непрочитану већ у руке.

6.Кажу да не дозвољавам Људима да ме воле,тако кажу.Скоро ми је једна Бивша драга послала фотографије мале цурице,лежи на њеним грудима,мало дрема,мало ручка…има ли лепше слике на свету питам ја вас.Значи да они који кажу да не умем,или ме не познају,или…или… су у заблуди.

7.Имам пар неиспуњених жеља.Да видим три града.Жао ми је што неке људе нисам упознао,познавао…али једна жеља да направимо барем једно вече оркестар уличних свирача вероватно ће бити испуњена.Жао ми је што са једним плавим очима нисам гледао ни један залазак Сунца.

Оволико вам је довољно сасвим,поздрав.

Није болело 🙂

15 Comments Add yours

  1. babeidede каже:

    Iako kažu da ne valja sebi praviti idola, ti si ispao moj idol. Mnogo mi se sviđa tvoje predstavljanje. Ti si iskren do koske. Kud se seti astrologije i poređenja s njom. Pozdrav od Merkura u Jarcu.

    1. Румениш ми образе,тек да знаш.Искрен до коске,па ево чврсто сам убеђен да се добро зарађује,као и лоше.зато сам кренуо овим првим путем,јер не желим да ми се деси да се саплетем због грешке неке за неко небитно време,и идем раскрвављена носа.Елем Марс у дванаестој кући у Шкорпији, 60 степени од Сунца у Девици и не може другачије,због себе,звог свог мира.Само заборављеним путем доброте.
      А Астрологија,па види,2003-а година ми је донела олују на мору.По некад,чак често одговор нађемо у неком новинском чланку или у дијалогу филма,или ко зна где.Један текст др Лиз Грин ми је показао да постоји други пут осим туговања,оптуживања свих у околини за своје муке.Значи постоји разлог за све,постоји и време за које ће мука проћи.Постоји и начин како да се изађе из свега недирнут.Чак и да не дираш никога у својој околини,стрпиш се и пређемо на други задатак…

      1. babeidede каже:

        I ja sam čvrsto uverena da se i dobro i loše kako si ti rekao – zarađuje ili zaslužuje. Ali, da, čovek najčešće kukumavči kad je loše, a kad je dobro, ojha, kao da mu pripada. Pozicija Marsa u 12. polju, pa još u Škorpiji kojom vlada prvo Mars a onda Pluton, mislim da je naročito izazovna u mladosti, i da tek s godinama može da donese smiraj i samoprihvatanje, jer tu čovek pre svega negira samog sebe, pa može malo da se pogubi dok ne pohvata konce da je jedina prava borba – borba za nešto, a ne borba protiv nečega. Tako nekako to vidim. Kažu da je strpljen spašen, ali koliko je samo teško biti stvarno strpljiv, pre svega u mislima, eeeeee, to je baš izazov…

    2. Меркур у Јарцу
      Мало ко зна истинитије и дубље да прича о човековој осамљености, о његовој патњи, о
      томе колико боли мора да издржи и истрпи, живећи. И зато га зовите само кад вам је тешко, јер
      нема те муке, коју видео није и нема те суморне мисли, коју он не разуме. Али, као што је
      видео муку и беду, тако је исто видео и беду оних, који је праве, сав људски егоизам, сву
      заљубљаност у новац и моћ, сав себичлук, који на свету влада…
      Не, не питајте га зашто ћути, јер он, као да је свестан, да је боље да не знате, то што
      он зна, да не видите то што он види, све док сам не нађе решење и не каже вама. И не
      свађајте се са њим, јер ће вас дуго мучити његове речи, па ни у сну нећете имати мира,
      где ће вас, попут каквог разјареног и побеснелог слона, цела Александријска библиотека,
      у пламену, прогонити.

      1. babeidede каже:

        Ovo je Goran, čini mi se. Ako ne grešim. Uvek sam volela da čitam njegove spoznaje. Hvala ti na podsećanju i deljenju. A Jarcem vlada Saturn. Grande (m)učitelj. Na (ne)sreću meni se smestio u Raka sa sve konjukcijom u Mesecu. Nema opozicije sa Merkurom i sa Suncem u Jarcu. Stvarno hardkor proživljavam ono što spoznam, a o intuitivnoj recepciji svega što se „nalepi“ na mene da i ne pričam.

      2. Јесте,то је Горан…Мој почетак буђења,или борбе за своју душу почео је транзитом Сатурна кроз знак Рака,само што сам имао среће да је то 8 кућа,па ти види…када је изашао из Рака ушао сам у перидо звани „седам ипо година туге“то је када Сатурн транзитира кућу испред Месечеве,па месечеву,па кућу иза,укупно седам ипо година…па без предаха ушетао ми у дванаесту…али ја га волим до дивљења.
        https://yadi.sk/i/7f2F-Cz73GU8AS
        https://yadi.sk/i/-bMuWfhK3GU8C5

      3. babeidede каже:

        Nisam pametna. Vidi, mene su sade sati ćapili praktično još u majčinom stomaku. I tako sve do neke skoro 9 godine života. Posle toga su došli ponovo baš u periodu prvog Saturnovog povratka od 26, pa s manjim prekidima sve do 40 godine. Mislim, hoću da kažem da sade sati mogu i duže da traju. Nije kod svih nas isto. A, šta kažeš, veselo, veselo. O tranzitnom Saturnu u mom osmom polju, au, najteže razdoblje u mom životu. Odlazak moje majke sa ovog sveta.

      4. babeidede каже:

        Hvala ti na priloženim linkovima. 🙂

      5. Da,mudro ti to reče,Važnija je ta borba za nešto,nego protiv nečega.Ja sam Marsića u dvanaestom preveo u molitvenika,mirnog i tihog,na kraju krajeva pošto je na “spaljenom putu” to ga i čeka kad-tad,feniksovska borba.Borba mi više ikakava važna nije,osim borbe za svoju dušu.I slažem se sa tobom da je to najteža bitka u koju čovek može da uđe.
        Žao mi je zbog tvoje majke.Meni je čika Saturn u natalu u četvrtom u ribama.Zato sam teškom mukom uspeo da majku razumem,njene potrebe.I danas pored svih njenih terapija lekovima dajem joj ono što joj najviše treba,zagrljaj,poljubac.Koliko je moja sestra divljakuša i harambaša moram da apsorbujem i njen deo,majci to znači Duže će nam trajati.
        Nešto razmišljam i o simbolici tvoga imena “babe i dede” čista Saturnova simbolika,za ne.Puno te pozdravljam.

  2. babeidede каже:

    Ako nisam previše ljubopitljiva zanima me koja tri grada bi voleo da vidiš?

    1. Таман посла.Санкт Петербург,Праг и Токио.

  3. babeidede каже:

    Baš lep izbor. Rekla bih da je Prag ipak ostvariv. Nadam se da je tako. Vredi. Bila sam u Pragu. Ali nisam dovoljno videla i osetila od Praga, jer sam bila alava pa sam htela da vidim „sve“, i Drezden i Karlove Vari, a to je malo mnogo za malo dana. Tako, Pragu treba posvetiti vreme i sve natenane. Kad god se dotakne tema Rusije, uvek ću misliti da sam propustila priliku koja je bila samo jednom, tamo negde na samom kraju 80-ih i početku 90-ih, kad su krstarenja Volgom i Dnjeprom bila bukvalno 200 dolara za neke dve nedelje. U međuvremenu je to postalo basnoslovno skupo i pomalo prestižno.

    1. Ма није проблем отићи,проблем је што имам неке друге обавезе,пут може да чека.

  4. Sarin Tata Laki каже:

    ominovao sam te za blogersku nagradu, vidi pravila u mom postu

    1. Хвала ти,ја сам то већ одиграо

Оставите одговор

