Да можете да бирате : да ли да вам се испуни жеља нека давнашња,или да изгубите духовни мир…шта би изабрали ?

8 Comments Add yours

  1. Alexandra каже:

    Bez razmišljanja da mi se ispuni želja

    Liked by 1 person

    1. Зар није то мало опасно ?

      Свиђа ми се

      1. Alexandra каже:

        Ne, ako je želja živela godinama u meni sa željom i nadom da se ispuni, onda bih stavila sve na kocku, jer bih stalno živela sa osećanjem šta bi bilo kad bi bilo….Kažu da sreća prati hrabre, igrala bih na sve ili ništa – nije kocka prosto želja da se ispuni željeno ;))

        Свиђа ми се

      2. Добра моја девичице,сада сам те разумео,срећу ти желим

        Свиђа ми се

  2. epicfantasyweb каже:

    https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsJa volim svoj duševni mir, a kad je čovek u miru sa sobom i Bogom, sve je moguće 😊

    Liked by 1 person

    1. Није било особе која је више била у неверовању од мене.Онда се десила саобраћајка која ме натерала да се замислим над својим ставовима.Скоро сам био у овој дилеми,али сам одабрао духовни мир.Нисам више спреман да плаћам скупо своје рачуне,поздрав

      Liked by 1 person

  3. pesakvremena каже:

    Neke želje treba da ostanu samo to – želje 🙂

    Liked by 1 person

    1. Слажем се,боње је по некада за све.

      Свиђа ми се

Оставите одговор

