Сеоске слике

17 Comments Add yours

  1. babeidede каже:

    Lepo ovo bre, Siniša. I oku i duši. Magiju stvaraš iz oka posmatrača. 🙂

    1. Хвала,хвала…трудим се да делим садржаје без псовки,увреда,ружних речи,фантазија…хтео сам као музичку подлогу да ставим Лепу Лукић – од Извора два путића,па одустао да се не смејете 😀

  2. babeidede каже:

    Sad bi ti ja rekla onako kako bih rekla, ali u gostima sam, pa sam vrlo fina. Ponekad. Pa što nisi stavio Lepu Lukić kad si hteo. Šta te boli (i sad menjam reč zbog tebe finog) briga ko šta misli?! 🙂

    1. Ма шалио сам се…нисам баш нешто у форми,у пет дана 4 сахране,исрпело ме

      1. babeidede каже:

        I ja sam se šalila. Bedak čoveče, ljudi samo odlaze.

      2. Одлазе на лепше место,знам

      3. babeidede каже:

        Ne postoje povratne informacije, ali iskreno se nadam da je tako.

      4. Их не постоје,а гусеница и лоптир ?

      5. babeidede каже:

        Izvini, ali ne kapiram šta hoćeš da mi kažeš.

      6. Смрт за гусеницу је лептир…као додатак мог коментара о томе да су на лепшем месту они који су отишли

      7. babeidede каже:

        Ah, da. Svaki kraj je neki novi početak. I svaki početak je neki novi kraj. I tako sve ukrug.

  3. Zevsova cerka каже:


    https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsOvo mi se prvi put dešava, pokušavam da izaberem najlepšu sliku i ne mogu da odlučim ali ne radi se tu o izboru između recimo dve ili tri, ne, sve su jednako lepe.
    I tako je dobro gledati ih…

    1. Много волим када налетим на ове руране мотиве источна Србија их је пуна,можда због Сатурна у 4-ој у Рибама,ко ће знати.Посебан ми је осећај бити поред неке грађевине старије од сто година,вероватно део тих мојих емоција остане забележен на фотографији…не умем да ти опишем колико сам ти захвалан због коментара

  4. pesakvremena каже:

    Nestvarno deluju, kao izmišljene 🙂 Opijaju toplotom 🙂

    1. Сеоске,тамо је дом,топлина,љубав…осећа се на сликама.Хвала ти бескрајно.

Оставите одговор

