Један тужан човек,једно срећно дете..и још неки Људи

 

Гужва по граду,гужва пред банкоматом.Последњи сам у реду,нервирам се са овом температуром зашто се човек толико задржава.Мали чупави,плавокоси дечак држи се за његову зимску јакну.На жалост немам увек довољно разумевања за друге људе,за њихове муке.

Човек се коначно померио у страну…и тада сам видео…вратио је картицу у празан новчаник.Дечак је радосно скакутао поред њега

-Пјво идемо тата тојту да купимо,јел да,мамица је јекла !!!

-Идемо сине ,идемо.На Сунцу је бљеснула прво једна суза из његовог ока,па још једна,падале по новчанику,по његовим рукама.Покушао је да их сакрије да не види нико ту патњу његову,вероватно је био вешт у томе…

Госпођа која је стајала иза њега,већ је завршила.

-Господине,ово је ваша новчаница,избацио је банкомат.

-Не,не,не није моја,не може да буде моја,немојте то да радите,молим вас госпођо и почео гласно да јеца од само њему познатог бола.

-Срећан Ускрс вама и овом лепотану,свако добро вам желим..и оде Добра Душа

-Сине,како се зове твоја мама,пришла им је једна цурица.

-Ана,мама се зове Ана.

-Плава ти је мама ?

-Не црна,има лепу дугу црну косицу моја мама.

-Аха,па рекла бих да је то она.Ја сам остала твојој мами дужна,радим у апотеци,и заборавила да јој вратим,и гурнула му хиљадарку у малене рукице,хоћеш ли јој дати молим те,а тебе јер си тако добар частим сладоледом,ако се тата не буни.

Мали је поскакивао од среће,косица му се лепршала на ветру.Тата је вероватно желео у земљу да пропадне и никад се више не појави,али схватио је да су ови људи имали добру намеру,а не да га понизе пред дететом.Глупи понос.

И тако …

Вристос Воскресе

 

26 Comments Add yours

  1. Ваистину воскресе!
    ПС. Причица је тако Фјодоровска, топла, мила, болна…

    1. Брате,Пријатељу,побратиме…док сам стигао да реагујем и ја,ако ми је температура која ме ломи два дана изговор) већ су се сви разишли.Или можда довољно доброте није било у мени,тек…сетих се једног догађаја из Новод Сада.Разгледали смо тезгу са кљигама.Иза тезге вирила је само главаица једног малог циге,сам онако прашљав,али руке беспрекорно чисте,ваљда због књига.То је његово благо.Листао је сликовнице,и сањао неке лепше светове.Ни тада нисам извадио барем 50 динара да му поклоним барем једну.Тешко да заслужујем због свега овај твој коментар.Ипак хвала ти Добри човече.

      1. Даривао си му много више – ове речи, дуговечје у памћењу и покајање лично. Оплеменио си и себе и човечанство и космос. Радуј се, добро комшија.
        ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!

      2. Радујем се после твојих лековитих рећи,Ваистину Воскресе

  2. Zevsova cerka каже:

    Verujem da je zaista tako u svetu u kome zivimo..
    Prica je odlicna!
    Vaistinu vaskrse!

  3. cy3a каже:

    Ваистину воскресе 🙂
    Колико пута и мени буде криво што не реаговах адекватно тренутку… Али, они који одреаговаше не умеју то да запишу, да и ми остали сазнамо за њихова дела (која Господ свакако зна). Господ је рекао „Нема ништа тајно што неће постати јавно“. Можда си и ти један од начина да „тајно постане јавно“

    1. Растужим се због себе,споро примећујем,слабо,туђу тугу

      1. cy3a каже:

        Али примећујеш туђе добро дело 🙂

      2. cy3a каже:

        Моли Господа да пода ти оно што ти недостаје, јер сам, без Њега, ионако ништа не можеш…

      3. Довољно је дао,запустио сам башту у души осећам

      4. cy3a каже:

        Сувише си строг према себи. Али, од кукњаве вајде нема. Него, засучи рукаве и мотику у руке, да мало присредиш ту запуштену башту 😉

      5. Боље је да ја будем строг према себи него други,тако видим где грешим. 😀

      6. cy3a каже:

        У праву си, потпуно си у праву!

      1. cy3a каже:

        Хоћу, сигурно 🙂

  4. brlogingblog каже:

    Vaistinu Voskrese,
    prica le toliko bolna da pogadja u centar srca
    bar meni, mada ja nisam kompetentan sudija sinoc sam plakala
    gledajuci „Ranjenog orla“

    1. Ти си једна ретко добра душа чим још увек можеш да плачеш.Радуј се данашњем празнику.Теби и твојима све најбоље.

  5. babeidede каже:

    Maestralan osvrt na „male“ ljude. Vaistinu voskrese!

  6. pesakvremena каже:

    Lepa priča, a svaka naša promena krene od želje. Nismo ni svesni kako smo vaspitani i kako smo odrastali, nismo spremni za sve moguće situacije…. Nesebičnost nisam naučila od roditelja, naučila me je drugarica na fakultetu….i za nesebičnost nikad nije kasno 🙂
    Nadam se da si ozdravio, sa velikim zakašnjenjem čitam….

    1. Хвала што питаш,изгледа да је то данас реткост 🙂 јесам,боље сам,изгледа да није било тако страшно.Све умине,па и бол.

  7. pesakvremena каже:

    Ponekad težimo samo otklanjanju bola, a u nekom momentu shvatimo i koliko je on dobar. Neću da ti kažem 😀 znaš vic kad pričaju dve babe, pa se raspituju koja se kako oseća?

    1. Слажем се,бол човека натера да стане,да размисли.Бол је кажу духовници разговор Творца човека.

Оставите одговор

