Сусрети

Средина јануара,поледица.Испред пријемног на Параћинској хирургији нас четворо.Ја са поломљеним ребром,један млади господина пао на главу,разбио,крв лије се к‘о да га парадајзом неко гађао,Старији господин,два пута био трезан у животу,једном поломио три ребра и те вечери ногу.И једна ћутљива госпођа,повређено колено…баш.

Три месеца касније…Ниш,приватна клиника,чекам снимање на магнетној резонанци због неких проблема.Десетак људи около,младић стаје испред мене и пита

-Побратиме,да ли се ми познајемо ? Носи две шољице кафе из аутомата.

-Подсети ме,молим те,рекох,стар сам ја човек,заборављам лица,не замери.

-13 јануар хирургија,ургентно одељење,уместо да чекамо Нову Годину ми чекамо да нас крпе.

-Ха насмејах се,онај што га гађали парадајзом,

-Пружа ми кафу у тренутку када прилази господин…

-Деца,нешто сте ми познати вас двојица,рекао бих више по акценту нег..али…

-Онај што је био два пута трезан у животу,и наручио да му донесу на одељење лили-лили.Литар бело,литар воду да прослави Нову Годину.

-Тај сам и да знате данас сам трезан трећи пут,мора се.

Невероватно да се срећемо овде,помислих.Стотинак километара далеко од првог сусрета.Фали нам још ћутљива госпођа,али она се и онако не би јавила и да је овде била данас.

10 Comments Add yours

    1. Да,иначе,господин који је два пута био трезан,нам је улепшао вече…толико догодавштина и шале на свој рачун никада нисам чуо до тада.

      Liked by 2 people

    1. Обавезно,само да средим колено,да опет могу на бициклицу

      Свиђа ми се

      1. Мислио сам на сву тројицу!

        Свиђа ми се

      2. Да,да…одао нам је стриц тајну испред које задруге воли да пије пиво,ако нам ишта затреба…тако да сретаћемо се гарантујем.

        Liked by 1 person

    1. Већ сам се привикао на овакве догађаје.Био сам сведок разноразним чудима у животу.

      Свиђа ми се

  1. pesakvremena каже:

    Lep osećaj – nisi sam, odjednom stranci postaju rođaci i muka je malo manja 🙂 I ovaj blogosvet ponekad dođe kao velika čekaonica…

    Liked by 1 person

    1. Одједном странци постају рођаци,на жалост постоји и друга страна одједном рођаци и пријатељи постају странци…хвала на лепом коментару

      Liked by 1 person

Оставите одговор

