Једна од чика Милетових прича,уместо анестезије

Ватромет за Српску Нову Годину некако нестрпљиво креће чим падне мрак,никако да сачека…ми са мало мање среће нисмо у топлој собици већ у болничком ходнику.Онако необавезне приче,које баш искрено не волим,али када већ не могу да се заобиђу,онда нека.

Чика Миле је унео осмех међу намргођене одмах чик је крочио у чекаоницу.Одело лепо скројено,али види се да га је облачио само по казни.Као вечерас.мало је нешто шапутао са човеком који му је помогао да дође,тек мало касније обратио је пажњу и на нас.

-Лепе ти те ципеле синко,и погледао у своје,чисте изгланцане,али изношене види се.Ја сам такве као твоје барем три пара ове зиме пропио.И није ми жао.Два пута сам ,започе причу,био трезан у животу.Први пут пао од јабуке док сам резао,и ево данас од бицикле.И обећао сам себи не трезним се више,а не,не…Женица ми много добра,чим примети да се врпољим по кући пошаље ме у задругу макар по прашак за пециво.Зна моја Мара,али крије од деце где сам.А ја рипим на бициклу,окренем гајбу испред задруге,једно по једно пиво и нагрдим се.Заборавим и тај прашак да понесем кући.

Данас нам долалазила унукица,обећао сам да нећу.Мојој лепој Мари излетеле кокошке из кавеза.затворила капију док их не похвата.Ја волим да се одгурнем од продавнице,па доле низ брданце и улетим у двориште као Ники Лауда на формули.Да сам био пијан приметио бих да је капија затворена гарантовано,али трезан нисам…залетео се,прелетим преко капије са све бициклом и право у кокошињац,и несвесно се ухватио за груди,видело се да га боли,али ваљда је причом скретао и нама и себи мисли…и би нам стварно некако лакше…

Оставите одговор

