„Секунд без Љубави сто година је,а сат читава вечност…“

2 Comments Add yours

  1. Zevsova cerka каже:

    Još jedan mini album praćen muzikom…
    Divno!

    1. Волим да повежем слике и звук.Некада сам задовољан,некада не.Рођен сам крајем августа,на Велику Госпојину.Када су ме донели кући врапци испод прозора који су се гнездили у великој дуњи под прозором су били као и обично весели,цвркутави,Тако да ме је песма пратила од првог дана.растао сам у таквом крају,пуном звукова.Чим се одмакнеш мало од села или су ту биле птице или неки цврчак,или неки чобанин који је свируцкао фрулу,дозивали песмом један другог…нису имали мобилне телефоне.Онда сам кренуо у rock&roll воде мало касније,али сам се на време склонио из тог света.Има довољно дивне музике око нас,само треба слушати,поздрав.

Оставите одговор

