Прича о пријатељима,по некој сузици и пуно туге

Пријатељи су већ година безброј,он скроман по образовању,изгледу,новчанику,тих и ћутљив..овај други један од оних приватника у граду којима све иде за руком,па ипак овај први никада никакву услугу тражио није јер је негде прочитао ´кад даје десница да не зна левица твоја…´давао је овом другом и своја пажљива слушања када га стигну јади љубавни,пословни,све што се од њега тражило и што се тражило није али није да овај други свестан тога био није,јесте врло је био свестан… Склопио је уморне очи од читања надајући се да ће у кадар испоод трепавице ушетати један цветак нежни,кад му је стигао смс насмешио се али га је непознат број изненадио у ово бесано доба.

Добро вече,ја сам Јања и имамо заједничког пријатеља који ми је и дао твој број рекавши ми да од тебе могу да тражим било шта,али мени само треба мало музике из твоје лепе колекције.Надам се да је ово почетак једног лепог дружења…осмех за тебе један”

Па добро одговорио је,ако је тако само реци шта и неће бити проблема.Било му је мало чудно што је он шаље код њега јер увек до сада је сам долазио,узимао и поклањао другима,нико и не знајући за овог првог.Ћутао је није помињао после пар дана јој је рекао,урадио сам даћу Њему па нека ти да кад стигне…не,не немој ја бих волела са тобом да попијем кафицу,да ти се захвалим,пуно радим уморна сам могао би да понесеш дискове и свратиш до мене…познаво је пријатеља свог и би му ово чудно,баш чудно…и није пристао.Свратио је пријатељ после пар дана са сином својим,причали о нечему онако тек да прође време.пошто увек гледа људе у очи рекао му је упознао сам Јању на трен,делује ми као фина цурица,рекох већ пријатељи су познаје га добро и приметио је тужну искру негде чак далеко од ока и знао је истог трена.Скупљао је и даље музику ћутећи,поклањајући,добијајући осмех на дар. Опет је касно ноћу стигао смс..

Седим сама у соби ,пијуцкам црно вино,не нисам пијана треба ми само да скупим храброст да те питам нешто,ух хоћеш ли ти да будеш мој момак а ја само твоја девојка свиђаш ми се баш ми се свиђаш,чини ми се да те волим”

Тада је схватио шта је био план његовог друга,али опет је прећутао и наравно написао,нисам ја човек тебе вредан,не замери,прићаћемо кад не буде вина крај тебе.Није се јављала пар дана и тек једне вечери позвала…само да ти јавим да се удајем кад ти нећеш сетила сам се једног дечка коме се свиђам,пазиће на мене,бринуће.

Одлично,баш ми је драго због тебе..е а сада можеш и да частиш ту кафу рекао јој ј,коначно,разлог је то” Причала је о том дечку,како је нервира,као га увреди увек када се сретну али време јој је за дом,породицу,дечицу.Уме,научио га је живот да слуша људе,Полако је почела да прича како би све било лепо да није већ заљубљена али у његовог пријатеља,јесте он ожењен али она га воли,уложила је целу себе, знате већ како иде таква прича.Када му је саопштила да одлази наљутио се више јој се не јавља,не долази,она плаче данима

Ти извини рекла му је”.

Не брини знао сам од првог тренутка шта је у питању,не брини,прећутао је спремљену замку…није му сметало,одавно познаје људе добро,само се још мало утишинио… и отишао поред реке на своје драго место,требао му је још један разговор са собом после свега.

Ето,још једне приче о љубави,пријатељима,лажним осмесима…

DSC09724copy

13 Comments Add yours

  1. MAGIC BLACK BIRD каже:


    https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsPosljednje vrijeme, sve češće mi treba razgovor sa samom sobom, nakon provedenog vremena sa ljudima! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Да,као да људи више се не труде да разумеју један другог,да схвате,већ да се сукобе,да се покажу паметнији.Онда себи останеш као неко кога можеш запитати којим путем даље,где се греши,поздрав.

      Liked by 1 person

      1. MAGIC BLACK BIRD каже:

        Davno pročitah, „kada hoću da sjednem da popričam sa nekim pametnim, sjednem sam sa sobom“- tako ti ga dođe! Ma kakvo crno razumijevanje, svakom čovjeku- njegova muka najteža- nažalost. Nema više osjećaja, niti razumijevanja…

        Свиђа ми се

    1. Зар морају да буду тужне ?

      Liked by 1 person

      1. epicfantasyweb каже:

        Zar u ovoj priči nisu? Zamisli da je introvertni prijatelj ipak oženio djevojku, a ona kako je navalila garant je trudna s njegovim najboljim drugom. A pošto su njih dvojica tako bliski, ta afera neće prestati.

        Свиђа ми се

      2. Занимљиво размишљаш,али овај јесте скромнији али ни мало глупљи

        Liked by 1 person

  2. cy3a каже:

    Ух… Свака част интровертном пријатељу на мудрости…

    Liked by 1 person

    1. Па када се познају неких…35 година можда и неку више и то одлично

      Liked by 1 person

  3. Zevsova cerka каже:

    Evo, ostavio si me bez teksta, nekako sam mislila da će priča ići u potpuno drugom pravcu.

    Liked by 1 person

    1. Прича је истинита,стварна,најстварнија

      Свиђа ми се

      1. Zevsova cerka каже:

        Verujem da jeste ali sam uvek za vesele krajeve. Ovo je svakako divna priča!

        Liked by 1 person

      2. Мала шкорпија у мени,увек гледа другачије мало на људе,види оно што другима промакне,хвала ти пуно

        Liked by 1 person

Оставите одговор

