Замислите једну овакву вожњу

по природи и пољском цвећу.Нема буке,аутомобила,дима из ауспуха,претицања блесавих возача који негде журе махнито.Само цвркут птица,жубор воде,сенке од дрвећа,можете и да замислите неко драго биће поред себе…уживајте

13 Comments Add yours

  1. Hank Moody каже:

    Samo gledajući u ove fotografije osjećaš mir 🙂

    Liked by 1 person

    1. Мир је неописив веруј ми,викендом буде мало гужве,али срећом постоје људи који би аутом ушли у пећину,ако не могу враћају се,па не сметају тамо где је нетакнуто

      Liked by 1 person

      1. Hank Moody каже:

        Takvih posvuda ima 🙂

        Liked by 1 person

      2. Тужна је то слика веруј ми

        Liked by 1 person

      3. Hank Moody каже:

        Znam. I sam sam protivnik toga, ali ne možeš objasniti ljudima neke stvari. Ne isplati se ni pokušavati.

        Liked by 1 person

      4. Зимус,стаје гланц нов ауди порд мене и брата,човек отвара прозор и пита : Јел ел овде то језеро ? Јесте рекох,имате горе још једно,и извор реке.Ел може с ауто да се иде.Не може рекох.Е баш да не пешачимо,чак ни не погледа језеро крај кога је стао,ни из аута да изађе.Пази по таблицама је прешао стотинак километра само да каже да је био овде.

        Liked by 1 person

      5. Hank Moody каже:

        Ah, ima i takvih. Zato sad može reći da je bio tu 😀 Tehnički, i jeste, samo što nije izlazio iz auta 😀

        Свиђа ми се

  2. snoviumeni каже:

    Zamišljam…dešavalo mi se…lepo je…planiram opet 🙂

    Liked by 1 person

  3. Zevsova cerka каже:

    Kakve fotografije, ovo je SAVRŠENO!

    Liked by 1 person

    1. Много ти хвала,много сам ти захвалан

      Liked by 1 person

      1. Zevsova cerka каже:

        Hvala tebi što ih deliš sa nama!

        Liked by 1 person

      2. Сва ова лепота је бесплатна за све нас,моја заслуга је ту минимална.Али Ономе што је све то створио заслужује дивљење

        Свиђа ми се

Оставите одговор

