Емисија Агапе – Милош Весин – да ли нам је више стало до лајковања или спасења

14 Comments Add yours

  1. epicfantasyweb каже:

    Ovog puta imam i ja nešto za tebe 😊

    1. О хвала,ово је прелепо.Баш за ово време у сумрак да се слуша.Још једном хвала

      1. epicfantasyweb каже:

        Nema na čemu. Ta mi je omiljena 😊

      2. Уноси мир у душу.Ја се тешко одлучујем за омиљену,али ова је једна од неколико,поред ове Бичевская Жанна – Песни Иеромонаха Романа – Господи, помилуй

      3. epicfantasyweb каже:

        Predivan glas, još ljepša pjesma ☺

  2. На неколико текстова сам је поставио…
    Поред тога препоручује и следећу. нешто је световније интонације, али плени. О како плени.

    Поздрав добри Човече!
    ПС. Никада нисам употребио термин лајк, и када сам био принуђен, Понекад сам изговарао „допадање“, али, и оно је демонско и мрачно.

    1. Они су…мало је рећи предивни.Можда се сећаш овог текста драги пријатељу https://nulablog.wordpress.com/2015/10/17/икона-или-пречица-за-покретање-програ/ ?

  3. luciaabundanca каже:

    o. Miloš Vesin je u svemu izuzetan. Pravo uživanje slušati ga uvek i na svaku temu. Imala sam sreću da ga čujem na Kolarcu prošle nedelje ali hvala i na ovom linku!

    1. Завидим ти,да знаш.А волим и Агапе да гледам,Александар то води изузетно елегантно.

      1. luciaabundanca каже:

        Da, to je mislim prava rec za ono sto on radi. Sjajan.

      2. Постоје пар емисија које су ми као уточиште од свега,погледам и миран сам,напуним се неком чудном енергијом

  4. Огњена каже:

    Да, да чудесна и чудновата енергија!

    1. У мом крају се каже за човека који је добар,у врлинама…на рану да га превијеш.Читао сам један његов интервју где каже да стално борави на Хиландару.Мој чича Јеромонах Ромило,увек се са тог пута враћао другачији,промењен.

Оставите одговор

