Даљине

19 Comments Add yours

  1. MAGIC BLACK BIRD каже:

    Prelijepe su fotografije zaista!

    1. Хвала,на Грзи уопште није тешко направити пристојну фотографију

  2. Retka Zverka каже:

    Aaaaaaaa, evo nama međ’ prirodnim lepotama i autora. Lepo. 🙂

    1. Ја мислио добро маскиран,али 😀

      1. Retka Zverka каже:

        Međ’ lišćem, potočićem, na mostiću, hehehehe. 😀

      2. шта знам,могао је неко да помисли да сам буква нпр

      3. Retka Zverka каже:

        iskreno, ne ličiš mi na bukvu

      4. Чек сам да озеленим

      5. Retka Zverka каже:

        Bolje ozeleneti, nego pozeleneti. 😉

      6. Јеси ли сигурна ?

      7. Retka Zverka каже:

        A čuj, kontam, ozeleneti kao oživeti, živnuti. Pozeleneti kao od muke npr. Tako nekako.

    2. Daisy каже:

      Slazem se, stvarno je bilo krajnje vreme 😊

      1. Сада,када кренем да се селфујем,досадићу вам

      2. Daisy каже:

        Slobodno!

  3. brlogingblog каже:

    Šetać je čudo u prirodi 😉

    1. Шетач је и уживач у лепоти

    2. Шетач је и уживач у лепоти Грзе

  4. Daisy каже:

    Divno, vraca u zivot.
    Danas bih nekako da izdvojim drvo pored puta, nestvarno mi je lepo!

    1. Да,и мени је та омиљена…душу дало за одмор испод дрвцета

Оставите одговор

