Мајске кише

9 Comments Add yours

  1. Letnje igralište каже:

    Tvoje fotografije su kao deja vu, kao sećanje na detinjstvo i zavičaj. Ceo život.

    Свиђа ми се

    1. До бескраја захвалан

      Свиђа ми се

  2. Daisy каже:

    Ne znam vise kako da ih opisem ili sta lepo da napisem u vezi tvojih fotografija. Opet… sigurna sam da ni jecna rec nije dovljno dobra!

    Свиђа ми се

    1. Довољно је веруј ми,и превише чак 😀

      Liked by 1 person

      1. Daisy каже:

        Ako ti tako kazes neka bude…😉

        Liked by 1 person

Оставите одговор

