Да ли су љубав и романтика…неко време давно прошло ?

DSC06896 (1)edit2

Сви су отишли кућама осим Добрија и Јеке.Рођендан му је,али уме да буде напоран када попије малко више,а пио је.А где ће његова Венерица у Раку него у нешто слатко,што опија и душу и тело,а мекан је,нежан некако,па се не уздржава.И све чешће смо бежали када крену бексрајни монолози његови.Да претеривао је са алкохолом.
-Коначно сами,рече малецка,само ја и ти,ово чекам цело вече.
-Жао ми је што одоше,осећало се да је припит,али,добро.
-Шта ћемо сада Добри ?
Слаб је био према женама увек,волео је да се чачка,добацује,онако као већина из ових наших крајева.
-Да попијемо још по једну,па водим те кући,може.
-Добро,побогу.Имам нешто боље за тебе и мене.Ту близу крај реке је клупа,неко је разбио сијалицу,мрак је нема никога у ово време тамо сигурна сам,можемо тамо да одемо.
Насмешио се,опа.
-Шта тамо да радимо у ово доба,хтео је да чује?
-Ја знам шта ћу теби да радим,а шта ћеш и мени,то види сам.
Као да га неко млатнуо маљем по глави,почело је да му се разбистрава пред очима.
-А шта ћеш ти мени да радиш ?
-Да те учиним срећним вечерас Добри.И одједном му није било добро,од куда сада па тај осећај није знао.
-Чекај малецка,старији сам од тебе,препачунавао се,22 године,еј.
-Теби то смета,мени не,ставила је руку на његову и почела да је милује.Зар је то лоше што желим да те усрећим ове ноћи,м ? Зар је то грех неки.Нисам те виђала да се дружиш са онима што не дају никоме.Шта ти је?
Само је завртео главом,можда је сањао ово вече то само он зна,и одједном одбијо је.Није био имун на овакве жене,никада,до сада.
-Добро,ако нећеш,јави се када хоћеш,није одустајала.Извадила телефон,послала пар порука,и дође неко по њу,одведе је у ноћ.

Сутрадан ме је позвао.Пио је минералну и дупли еспресо.
-Јесам ли ја алкохоличар,искрено ми кажи,немој да ме лажеш.
Били смо добри пријатељи,а онда је почео све да нас јури од себе.
-Човек мора да прође кроз разноразна искушења и своје борбе кроз живот,то знаш.Да претерујеш са алкохолом и то знаш.Е сада да ли је то твој крст који мораш да носиш на леђима,то питај себе.И испричао ми је шта се десило прошле ноћи.И да није знао шта му се десило одједном па је тако реаговао.Знам ја,али прећутим такве ствари.
-Једна страна мене је чезнула за њом,друга се отимала,и победила.
-На срећу рекох.
-Убија ме самоћа.Знам рекох,убија многе,као тебе.Али не можеш са твојом душом међу шакале Добри.Мораш стати,па да размислиш о свему полако.Има овде у кафићу стари комп,док је још редак био интернет по граду,овде смо га сви користили.Хај да урадим наталну,можда га орасположим мало.Зарђао сам признајем.Али друг је друг.Вратио сам се са одштампаних неколико листова,прво што ми је упало у очи у солару је да му асц прелази преко Венерице ове године.Опа,време за брак,за љубав,породицу,дом,оно што рак снева.То му и казах,али оно што прећутим је да та Венерица која ће доћи није жена из снова.Сада уопште није битно да ли је витка,има црну косу,или плаву,битан је карактер њен.Такву је призвао.Долази време намирења,ако си лагао сада ће те лагати ако си варао…спреми се,ако си био добар…биће још боља.Не могу бити бољи око тебе док сам бољи не постанеш,тако то иде.Нонагоне ретко виђам,и Венерица је у борби са своју Душу,и појавиће се убрзо.
-Добро,ја остављам алкохол,ако ти кажеш да ће љубав доћи.
-Љубав ће доћи,шта ћеш ти са тим радити,то нико не може да зна.Мораћеш да се промениш,много.Једноставно сети се какав си нека био,буди такав друже мој.А та Венерица бирала је другачије мушкарце до сада.Без душе,за једну ноћ,или пар дана.Ни њој није било лако.Важно јој је било да је млад,јак,да може да издржи док њој одговара.И није јој било важно шта се са њима дешавало после ње.Добри је накада редовно ишао у цркву,крстио се,молио пред спавање,ујутру чим устане.Венерица та,живела је у безверју.Али је доживела бродоломе,неколико који су је скоро разбили на комадиће и сада хоће од себе да побегне.Он њој мора помоћи,она њему.Она мора да пригрли њега таквог какав је,а и он њу,без осуде,без предрасуда…Али да сам му то рекао побегао би,као и свако,јер уморни људи воле све као на тањиру,а на пут љубави се не креће тек тако,ако ниси спреман да се очистиш од слабости и мана.Судбина је лутање,шетање кроз беспућа,пут који сами бирамо.А Божији пут је Истина.И само истина је једино лепа.Добри је пао на дно,и срећом жели да се извуче.И извукао се,синоћ ме звао да упознам Венерицу.Изгледао је срећно,насмејано,као ретко када,испливао је на површину бистре,чисте воде.И сада питам ја вас,да ли овако мора да буде…?Постоји ли лакши пут…?Мора ли да се прође кроз нешто,због чега ћеш се некада стидети себе,јер си се брукао небројено пута.

 

 

 

9 Comments Add yours

  1. Daisy каже:

    Pa ti si pravi astrolog!
    Svaka cast, to nisam znala 🙂

    1. Ма не,ја сам само неко ко воли да трага за одговрима,за смислом…астрологија ми је само помогла,и постала велика љубав.У време када се спуштао мрак на мене једино ми је она помогла да осветлим свој пут и попалим фењере око себе да разбијем маглу и мрак.Дала ми је одговоре на све што ме занимало,и беше много лакше.Рођен сам на Велику Госпојину,моја три најбоља пријатеља рођени су исто на велике празнике,у једном тренутку је и њима помогла Астрологија да се врате на прави пут,јер оно добро у животу морамо да заслужимо,јел тако…одвојили су жито од кукоља и данас имају срећне породице,шта више.Свако бира свој пут,ја сам изабрао пут да се упознам са собом својим манама,врлинама.Скоро сам добио коментар да су ми фотографије са болесно дречавим бојама,да су добре једино за пољопривредни сајам,добио коментар да пишем све саме глупости и да се манем тога,јуче добио да нисам ни занимљив нити заслужио да неко троши време на разговор самном,али мене то више не занима,идем својим путем,неки ме претекну оду испред,неки остану иза…али настављам својим путем,Теби велико хвала на много чему,поздрав

      1. Daisy каже:

        Ljubomora i zavist su nesto najgore, recimo ja obozavam takve komentare, tako upoznajem ljude i pokusavam da shvatim sta ih u mom „stvaranju“ toliko povredjuje. A ti, dovoljno si zreo da im ne pridajes nikakav znacaj, osim onog da zaista vredi to sto radis.
        Sto se astrologije tice, svako nadje nesto sto mu odgovara i sto mu pomaze dA upoznaje sebe, meni nikada nije pomogla, uvek me je lagala.

      2. Како мислиш лагала,ако тајна није ?

  2. Daisy каже:

    Tako sto mi je govorila neistine. Ucdk suprotno od onoga sto jeste.

    1. Пре може да буде грешка у тумачењу,опрости што ти ово кажем,али симболика Астрологије је јако широка

      1. Daisy каже:

        Nije iskljuceno. Razumem te.

      2. Човек уме да завара себе,да чује оно што би желео пре свега,крију се ту безброј замки

      3. Daisy каже:

        I to je moguce

Оставите одговор

