Воли ме,не воли ме…

Љубав 

11 Comments Add yours

  1. Retka Zverka каже:

    Dakle, kada je ljubav postala definicija, zanimljivo baš…

    Vidi, nije uopšte nedostižno, samo je potrebna opsesivno-manijakalna posvećenost. U 24 časa, u svakom minutu po jedna poruka je 1440 poruka dnevno. Za tek nešto više od 43 besana dana i noći, skor je tu. 😀 Dakle, dostižno je. 😉

    1. Када неко нешто дефинише,онда је дефиниција…а не ово куцкање траје десетак месеци,тако кажу

      1. Retka Zverka каже:

        Dobro, samo mi ne dolazi čemu sve to?!

  2. epicfantasyweb каже:

    Ima raznih vrsta ljubavi 😊 sve je moguće

    1. Мислим да је Љубав само једна безброј је емоција које људи бркају,личе али није то то

  3. Daisy каже:

    Ispada da te voli ako je verovati “ voli me, ne voli“ metodi 🙂

    1. Ма бадава моје бајалице,рекла је не воли ме…срећом

      1. Daisy каже:

        Zasto srecom?

      2. Зашто,па зар никада ниси имла тај осећај када све прође,да је боље што се ништа није десило ?

      3. Daisy каже:

        Ne znam… mislim da nisam.

Оставите одговор

