Сутон

23 Comments Add yours

    1. Хвала песникињи,значи ми пуно твој коментар 😀

      1. Kikimusanba каже:

        Umetniče, zahvaljuje tebi pesnikinja. 😁 (kakav kompliment dobih 😎).

  1. Hank Moody каже:

    Odlično. Prizori zalaska Sunca su mi uvijek bili fascinantni. Te prolivene boje po nebu. Prelijepo.

    1. Катанеда је говорио да се у сумрак отварају врата за неки други свет.Коељо у „Анђелу чувару“ исто то.Ови облачићи што се виде из мога дворишта се сакупе око велике реке на југу,ваљда их таласи довуку од некуда,ко ће знати,тек призор уме стварно да буде тешко речима описив веруј ми.А да,хвала ти до неба.

      1. Hank Moody каже:

        Zahvaljujem, prijatelju 🙂 Skinuo sam 🙂

      2. Нема на чему,све треба делити ако некоме користи,претурао сам по неким старим дисковима,већ сам заборавио на те књиге,уживај добри човече

      3. Hank Moody каже:

        Hvala. I hoću 🙂

    1. Хвала,бескрајно те поздрављам 🌻🌻🌻

  2. arrow3 каже:

    Prva stavka posle dobijanja na lotou bila bi photo oprema 🙂 „Slika govori više od hiljadu reči“ Pozdrav.

    1. Вешто сте приметили да треба нова опрема,само одустао сам од тога,више ни путем не гледам да ли је неко изгубио новчаник 🙂 шалим се,не смем гласно ни да помислим на нов апарат јер какве пријатеље имам до вечери би стигао гарант.Пре пар година је гром ударио близу куће,мени цркне рачунар,стрина је приметила да ме нема на нету позове кући мајка каже шта је било,пошаље сина у радњу одмах и оп,нов рачунар,зато ћутим,поздравче

      1. arrow3 каже:

        Mislila na potencijalnu „milion prema jedan“ mogućnost da me udari „sedmica“ 🙂 i škljocanje koje volim kao i hvatanje trenutka kroz objektiv. Fotografije su odraz najboljeg umetnika – prirode, Vama hvala na prenosu, ja sam samo laik 🙂

      2. Daće Bog tu sedmicu…priroda ili Tvorac šta god da je stvorilo ovaj svet,predivan je.Sliakjte slobodno,danas čak i telefoni imaju pristojen kamere,slikajte što više,učite,napreduje se vrlo brzo ako čovek želi,pozdravče

  3. Daisy каже:

    Stvarno ocaravajuce! Svaka ti cast!

    1. Svaka čast Suncu,Nebu,Oblacima…ničim ja tu nisam doprineo

      1. Daisy каже:

        Jesi, ti si zabelezio peavi trenutak

      2. Вештина је створити лепоту,забележити може свако веруј ми

      3. Daisy каже:

        ne moze svako, veruj ti meni

Оставите одговор

