Када оду

Попут бисера са покидане огрлице,који неприметно клизну низ кожу,без буке и галаме,одскакућу мало по поду,пре него заувек нестану,нестану и људи из наших живота.Можда некада,можда никада и не приметиш да их нема а тако су ти лепо стајали,али без бриге постоји замена,али циркони ипак само личе.Да би се добио бисер мора се шкољка повредити и око обичног зрнцета песка израсте предиван бисер,можда је у том повређивању сва његова лепота.

DSC03315 (Copy)
Капи јутарње росе
15 Comments Add yours

  1. Peščana каже:

    Веома лепо запажање!

    Liked by 1 person

      1. Peščana каже:

        Тачно тако. Сви одлазимо и односимо са собом делове нечијих истина. А на неки начин и заувек остајемо. Бисерно!

        Liked by 2 people

    1. Kikimusanba каже:

      p.s. kad kažem divan, mislim kako je divno napisan…pleteš rečima..

      Liked by 1 person

  2. Hank Moody каже:

    Bravo, SIniša. Volim kad uz svoje fotografije složiš ovako lijep tekst. Odmor za dušu i oči.

    Liked by 1 person

    1. Meni fotografija i služi kao dopuna onome kako vidim ovaj svet.I pre svega da se meni svide.Zimus smo radili web prezentaciju jednom gospodinu,zatrebalo mu je par fotografija,i moj prijatelj mu pokaže moje.Čovek je hteo da plati,ali rekli su mu da od toga nema ništa.Onda su krijući od mene napravili jednu malu izložbu u privatnoj galeriji a da nisam ni znao.Moj šok,moje iznenađenje…i iskreno nije mi prijalo.kada radiš nešto bez namere da to postane „nešto“ onda lakše ljudi primete barem tako mislim,pravi ljudi primete.Tebi hvala na svim posetama i svim komentarima,pozdrav pobratime.

      Liked by 1 person

      1. Hank Moody каже:

        A dobro. Nisu ništa loše mislili 🙂 Lično mišljenje je da imaš sjajne fotografije, ali si ti kao i ja. Ne voliš se pretjerano reklamirati 🙂 Mislim da je dosta nas u ovom svijetu takvih 🙂

        Liked by 1 person

      2. Znam da nisu,tek kasnije sam shvatio da su to samo dobri ljudi…da u tišini volim da stvorim nešto.

        Liked by 1 person

      3. Hank Moody каже:

        Razumijem te 🙂

        Свиђа ми се

  3. Retka Zverka каже:

    Врло суптилна минијатура и опажања, Синиша.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

