Јесења

Тако само бане испред мене и онако ведра,насмејана,лепа,плава,махне рукицама и мало,сасвим малкице њене посебности заврше на мојим веђама,по рукама,по коси,по лицу,посматрам своје руке као да светле одједном.Одакле ти све ово није ми јасно.И онда све оне прелепе боје јесени ми постану још лепше,само због те једне капи из њене Душе.
Одавно се нисам заљубљивао у ту твоју неухватљивост,беше још прошле јесени…али шта бисмо са тим и ја и ти.Клизнућеш ми кроз прсте као вода са кладенца.
И шта ћу,подигнем крагну на елегантно изношеној тексас јакни,шутнем пар печурки уз пут,намигнем ветру…а да,заборавих,по ветру те и препознам, када наилазиш.Некако лишће свечано затрепери,радосно,као за Ускрс.И онда бојим речима све листиће Јавора твојим гласом.Кажу песма од некуда се чује,не знам,ја се у ту романтику баш и не разумем.Знам само да лишће постаје још лепше ту пред мојим очима,и очима радозналих пролазника.А ја ћутим,нећу да те одам,да је све то због тебе.
Шта све може да учини један јесењи дан од човека.Само никако да натерам неке речи да уђу у причу,отимају се као ти и као ја.И онда сећања која моја нису,нити су икада била…али ухватићу те једном,да знаш.За руку,ногу,или шта већ,и нећеш ми побећи више,а до тада немој да си ово прочитала случајно.Ако лажем…

 

 

 

6 Comments Add yours

    1. Lišće javora,u svim mogućim i nemogućim bojama,ali traje samo par dana ovako lepo,tako da moraš tiho proći pored njih

      Liked by 1 person

      1. epicfantasyweb каже:

        Lično nemam prilike da se šunjam oko drveća, ali vidjeću šta mogu da uradim za vikend 😉

        Liked by 1 person

  1. Баршунасто описано.
    Поздрав добри комшија.

    Liked by 1 person

    1. Мали допринос
      јесењим бојама

      Свиђа ми се

Оставите одговор

